Koolitus: Arusaamatused ja möödarääkimised töökollektiivis – kuidas konfliktisituatsioone ennetada ning efektiivselt lahendada?
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 17.03.2016 - 17.03.2016 Registreerimise lõpp: 15.03.2016 Kestvus: Asukoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn) Hind: 188 € + kmKoolitusel saate teada, kuidas konfliktisituatsioone ennetada ning efektiivselt lahendada, kui nende põhjustajateks on arusaamatused ning möödarääkimised.
Konfliktide ennetamisel ja lahendamisel on oluline roll empaatial, mis on eelkõige võime ja oskus näha situatsioone ja sündmusi teise inimese vaatenurgast ning mõista kujunenud reaalsust. Empaatia arendamist võib pidada kõige olulisemaks teguriks oma suhtlemisoskuse ja tegevuse juhtimise parandamiseks. Kuidas tajuda kolleegi ning vältida möödarääkimist?
Väärtuslikke nõuandeid jagavad: TTÜ tööpsühholoog Liina Randmann, Kangur Koolitus OÜ koolitaja Jaanus Kangur ning TTÜ, EBS-i ja EKA kõneõppejõud Agu Uudelepp.
Programm
Registreerimine ja hommikukohv koos suupistega
09:30 - 10:00
Empaatia – võti teiste mõistmiseks ja enda käitumise juhtimiseks
10:00 - 12:00
-
Tallinna Tehnikaülikool, tööpsühholoog, PhD
Suurenev individuaalsus ja intensiivistuv töö seob meid üha tihedamasse suhtlusvõrku oma töökaaslastega. Vajadus kiiresti otsustada ja tegutseda on aga potentsiaalne konfliktide allikas. Kujunenud töösituatsioon tekitab vajaduse suhtlemisoskuste ja vormide järele, mis võimaldaksid luua konstruktiivseid ja kõigile osapooltele rahuldustpakkuvaid suhteid.
Empaatia arendamist võib pidada kõige olulisemaks teguriks oma suhtlemisoskuse ja tegevuse juhtimise parandamiseks. Empaatia on eelkõige võime ja oskus näha situatsioone ja sündmusi teise inimese vaatenurgast ning mõista kujunenud reaalsust. Empaatia ei ole kaastunne, ükskõiksus ega loobumine, mis kõik piiraksid inimese võimalusi tulla toime pingeliste ja probleemsete situatsioonidega. Suur empaatiavõime avardab suhtlemispiire, loob võimalusi loovuseks. Sellest ka empaatia olulisus ettevõtte edukuse tagamisel.
Lõuna restoranis Senso
12:00 - 13:00
Kuidas suhelda nii, et arusaamatusi ja möödarääkimisi oleks töökollektiivis vähem?
13:00 - 14:30
-
koolitaja (parim koolitaja 2019 ja 2020) ja Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor õppejõud
- Millest algab mõistmine?
- Kuidas teistest paremini aru saada, ka neist, kes on minust täiesti erinevad?
- Millised on kiired ja tõhusad nipid, kuidas saavutada kontakti ja pääseda mõjule?
- Kuidas vältida möödarääkimist ja suurendada selget sõnumi edastamist?
- Kuidas tulla toime tunnetega, mis suhtlemist segavad?
Kohvipaus
14:30 - 14:45
Kuidas konfliktisituatsioone ennetada ning efektiivselt lahendada?
14:45 - 16:00
-
Strateegilise kommunikatsiooni konsultant, TTÜ, EBS-i ja EKA kõneõppejõud
- Tülli lähevad alati inimesed, mitte ametikohad või organisatsioonid
- Konflikti ennetamine on alati lihtsam kui selle lahendamine
- Ei tülli minek ega konflikti lahendamine pole kunagi ühepoolne
- Püsima jäävad need lahendused, kus osapooled on võrdsed
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Saalikoolitus
Lektorite arv:
3
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Õppe kestvus 6,5 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus.
Loobumistingimused:
Kirjalikul teavitamisel 100% maksumusest kuni 24.02.2016;
50% maksumusest ajavahemikul 25.02–10.03.2016. Kui loobutakse hiljem kui 10.03.2016 osavõtutasu ei tagastata ning arve kuulub tasumisele.
Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Projektijuht:
Maarja Püssim, ärikliendihaldur
Toitlustus:
Jah
*Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.