Digidokumentide haldus ning arhiveerimine Amphora ja Sharepointi näitel
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 03.06.2021 - 03.06.2021 Registreerimise lõpp: 02.06.2021 Kestvus: 8 AT Asukoht: Online-koolitus Hind: 199 € + kmEesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner
Digidokumentide haldus ning arhiveerimine Amphora ja Sharepointi näitel
Täna luuakse enamikes ettevõtetes ja asutustes vaid digidokumente. Digitaalse info korrektne säilitamine ning haldamine on muutunud hädavajalikuks edueelduseks igas organisatsioonis. Kui dokumendid on süsteemselt hallatavad, hoiate ettevõttes kokku olulisel määral väärtuslikku aega!
Koolitusel jagame praktilisi digiarhiveerimise ja -haldamise oskusi kahe populaarse programmi näitel. Saate teada, kuidas minna üle digiarhiveerimisele nii, et iga infokild oleks alati leitav ja kasutatav ning seda ka pikkade säilitustähtaegade puhul. Käsitletakse nii tehnilisi kui töökorralduslikke aspekte.
Kuidas online-koolitus toimub?
- Mõni päev enne koolituse toimumist saadame registreerunutele lingi, mille kaudu saab toimumispäeval siseneda online-koolituse keskkonda. Vajalik arvuti ja hea interneti olemasolu.
- Koolituse ajal saab lisaks kuulamisele esitada koolitajale küsimusi.
- Lisaks saadame peale online-koolitust järelvaatamise lingi, mis on aktiivne 14 päeva.
Programm
Kogunemine veebikeskkonda
09:50 - 10:00
Kuidas juurutada elektroonilist dokumendihaldussüsteemi (DHS) oma organisatsioonis?
10:00 - 13:15
-
AMPHORA KOOLITUS OÜ, koolitaja ja juurutaja
- DHS juurutamise eeldused
- Esmalt tuvastada, kas üldse on DHS-i vaja - kas Dropbox, Google Drive või failiserver ei rahulda vajadusi?
- Milliseid probleeme soovite DHS abil lahendada?
- Millised on ootused DHS-ile?
- DHS valik ja maksumused - DHS juurutamise tegevused
- Dokumentide liigitusskeemi koostamine
- Dokumentide metaandmete kirjeldamine
- Kasutajate õiguste määramine
- Dokumendimallide koostamine
- Töövood ja digiallkirjastamine - DHSi tegelik kasutuselevõtmine
- Lõppkasutajate koolitamine
- Kasutajate veenmine ja DHSi vajalikkuse põhjendamine
- Juhtkonna abi DHSi laiemal kasutuselevõtmisel
Paus
13:15 - 13:45
Digidokumentide haldus ja (digi)arhiveerimine Sharepointi näitel
13:45 - 17:00
-
Primend OÜ, arendusüksuse juht
- Kuidas maailm on muutunud – koroona, palju seadmeid, hajusad organisatsioonid
- Siseveeb – ettevõtte efektiivsus, töötajate motivatsioon ja sisemine kommunikatsioon
- Dokumendid – veebis ja arvutis
- Dokumentide jagamine väliste partneritega
- Õiguste haldus – säilitus-reeglid, kustutamise reeglid, printimine, kopeerimine, auditeerimine
- Dokumentide varundamise kaasaegsed põhimõtted (krüptoviirus, dokumentide versioonimine)
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Webinar
Lektorite arv:
2
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Õppe kestvus 8 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.
Loobumistingimused:
Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.
Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Projektijuht:
Kätlin Susi
Toitlustus:
Ei
Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner