Kuidas läbi aktiivse kuulamise luua soodne pinnas avatud suhtluseks?
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 03.11.2021 - 03.11.2021 Registreerimise lõpp: 02.11.2021 Kestvus: Asukoht: Online-koolitus Hind: 219 € + kmEesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Kuidas kuulata hinnangute vabalt ja luua soodne pinnas avatud suhtluseks?
Kuulamine on koostöö esmane eeldus, ilma selleta ei teki meeskonnas avatud suhtlust, ei ole kaasatud inimeste anded ega loomingulisus. Kvaliteetne kuulamine loob hea keskkonna nii rääkijale endale kui kuulajale. Vestluses tekib osavam eneseväljendus ja vabam mõtte vool, sündida saavad paremad ideed, suureneb kolleegide vaheline usaldus ning tõuseb produktiivsus.
Koolituse eesmärk on jagada praktilisi teadmisi, kuidas hinnangute vabalt ja aktiivselt kuulata, tekitada turvalist keskkonda avatud suhtluseks ning mõista paremini teiste vajadusi.
Koolituse läbinu teab kuidas:
- Aktiivselt kuulata rääkijat, tekitades turvalise ruumi ja keskkonna
- Olla kuulates kohal, rahulik ja märgata detaile
- Tunnetada paremini teise vajadusi ja kuidas nendele reageerida
- Mitte avaldada arvamust ja anda nõu olukorras, kus seda ei vajata
- Kasutada teadlikult tööriistu kuulamist toetavaks dilaoogiks
Väärtuslikke teadmisi jagab kommunikatsiooniekspert Erki Kaikkonen.
Tule ja osale praktilisel koolitusel ja õpi, kuidas olla tõeliselt hea kuulaja. Usu, selle kasu näed juba järgnevatel kohtumistel!
Programm
Kogunemine veebikeskkonda
09:45 - 10:00
Kuidas läbi aktiivse kuulamise luua soodne pinnas avatud suhtluseks?
10:00 - 12:00
-
Nõustaja, koolitaja, kommunikatsiooniekspert ja vägivallatu suhtlemise metoodika üks Eestisse toojaid
- Suurim kommunikatsiooni probleem: kuulatakse selleks, et vastata, kuid ei kuulata selleks, et mõista
- Kuidas õppida kuulama teist mõtlemata ise samal ajal omi mõtteid?
- Kuidas kuulata hinnangute vabalt ja mõista päriselt rääkijat?
- Miks kuulaja ei peaks alati avaldama oma arvamust sellest, mida rääkija räägib?
- Kuidas juhtida oma sisedialoogi?
- Kuidas pakkuda rääkijale kogemust, et ta on kuuldud?
Lõuna
12:00 - 12:45
Koolitus jätkub
12:45 - 14:45
Erki Kaikkonen.
Kommunikatsiooniekspert
- Kuidas aktiivselt kuulata rääkijat, tekitada turvalist ruumi ja keskkonda?
- Kuidas olla kuulates kohal, rahulik ka pinevate teemade puhul ja märgata detaile?
- Kuidas tunnetada paremini teise vajadusi ja kuidas nendele reageerida?
- Kas nõu tasub anda, kui seda ei ole küsitud ega vajatud?
- Kuidas kasutada teadlikult tööriistu kuulamist toetavaks dialoogiks?
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Webinar
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Õppe kestvus 5,3 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.
Loobumistingimused:
Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.
Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Kui valitsus keelab covidi leviku tõttu kogunemised, viiakse programm veebi ning osalemistasu jääb samaks.
Projektijuht:
Mari Teppo, sündmuste produtsent
Toitlustus:
Jah
* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.