Korrektne eesti keel ametialases suhtluses

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 19.09.2024 Registreerimise lõpp: 18.09.2024 Kestvus: 4 AT Asukoht: Park Inn by Radisson Central Tallinn (Narva mnt 7c) Hind: 229 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind kuni 22. septembrini Soodushind: 159 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

Koolitus: Korrektne eesti keel ametialases suhtluses

Koolituse eesmärk on tuletada meelde eesti keele põhilisi ortograafiareegleid, tutvustada viimaste aastate uuendusi eesti õigekirjas ning õpitakse märkama tüüpvigu ametlike kirjade ja tarbetekstide koostamisel. Koolitus seob loengu praktiliste harjutustega.

Koolituse läbinu teab, millised on korrektse sõnumi koostamise põhimõtted, kuidas väljendada oma sõnumit arusaadavalt ning millised on kirjaliku ja suulise suhtlemise peamised erinevused.

Oodatud on kõik, kel huvi õige, arusaadava ja hea sõna ning sõnastusega ametisuhtluse vastu: sekretärid, bürootöötajad, ametnikud, juhid, spetsialistid jne.

Koolitab meie klientide seas kõrgelt hinnatud lektor Mailis Neppo, Delfi Meedia personalijuht.

Varem on ta töötanud Eesti Personalijuhtimise Ühingu tegevjuhina, Kaitseministeeriumi ning Haridus- ja Teadusministeeriumi personaliosakonna juhatajana.
Ka eelnev töökogemus on tal avalikust sektorist – riigikontrollist, õiguskantsleri kantseleist ja presidendi kantseleist. Mailise töine kokkupuude eesti keelega on eelkõige president Toomas Hendrik Ilvese ametiajast, mil ta hoidis „silma peal“ kirjavahetusel, vastutades väljaminevate ametikirjade ja riigipea kõnede korrektsuse ja õigekeelsuse eest.

Advertisement banner

Programm

19.09.2024


09:30 – 10:00

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistetega

10:00 – 11:30

Korrektne eesti keel ametialases suhtluses

  • Eesti keel ja õigekiri, reeglite ABC
  • Keelenormide muutumine ajas
  • Kirjaliku ja suulise suhtlemise erinevused

11:30 – 12:00

Kohvipaus

12:00 – 13:30

Koolitus jätkub

Mailis Neppo, Delfi Meedia, personalijuht

  • Sõnumi koostamise põhimõtted
  • Sõnumis edastatava idee korrektne väljendamine
  • Bürokraatiakeele vältimine

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Saalikoolitus

Lektorite arv:

1

Sihtrühm:

Sekretärid, bürootöötajad, ametnikud, juhid ja kõik teised teemast huvitatud

Õppemeetodid:

Õppe kestvus 4 AT. Interaktiivne loeng ning osalejate kaasamine aruteludesse, juhtumite analüüs. Osalejad saavad kohapeal personaalselt vastused enda küsimustele.
Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus.
Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kuni 30 kalendripäeva enne sündmuse toimumist (100% Tasu tagastatakse Kliendile) ning osaline taganemine kuni 20 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva.
Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:

Veronika Nuutmann

Toitlustus:

Jah

* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi

Konsultatsioonid

Kui teil on küsimusi ja vajate individuaalset konsultatsiooni, valige lektor ja registreeruge konsultatsioonile