Üldinfo

Toimumise kuupäev:
16.09.2021
Registreerimise lõpp:
15.09.2021
Kestvus:
9 AT
Asukoht:
Nordic Hotel Forum (Viru väljak 3, Tallinn)
Hind: Liitu sooduspakkumistega
269 € + km

Eesti juhtimiskonverents 2021: Kui juhid, siis juhi!

Konverents toimub uuenenud Nordic Hotel Forumis.

Enne konverentsi algust pakume kohapeal Covid-19 kiirtestimise võimalust (hind 10 €) või tuleb esitada üks alljärgnevatest COVID-tõenditest koos isikut tõendava dokumendiga:
* EL digitaalne immuniseerimise tõend
* EL digitaalne negatiivse PCR testi tõend
* Digitaalne COVID-19 läbipõdemise tõend

Viimaste aastate juhtimiskultuur liikus sujuvalt inimesekeskse juhtimisstiili suunas. Eelmise aasta kevadeni pöörati aina enam tähelepanu tööjõu personaalsele heaolule, kuna just õnnelik töötaja pakub ettevõttele oodatud väärtust. Pandeemia pealetung ning töökeskkondade kolimine veebi ei võimalda enam eelnevalt toimivaid juhtimisvõtteid kasutada. Uus aeg on toonud hädavajalikke kiireid ümberkorraldusi ning mõttemustrite muutusi. Teada on see, et need ettevõtted, kes täna seavad kesksele kohale inimesed, tehnoloogia ning innovatsioon on kriisi lõppedes teistest ees.

Hübriidtöökohad on mõjunud laastavalt personaalsele suhtlusele, mistõttu tuleb erilist tähelepanu pöörata struktureeritud ning läbimõeldud juhtimissüsteemile. Millised juhtimisoskused aitavad lähitulevikus meeskondi juhtida olles lähedal või kaugel?

Paljud ettevõtted on andnud töötajatele tööaja osas valikuvabaduse, kuid peale on tungimas uus reaalsus – töö autonoomia, mis võimaldab töötajal leida ise mida, millal ja kuidas teeb kokku lepitud tulemuste saavutamiseks.

Nendele ja paljudele teistele aktuaalsetele juhtimisalastele küsimustele leiame vastused 16. septembril Eesti Juhtimiskonverentsil.

Konverentsil saab osaleda ka veebi vahendusel, hind on sama.

Programm

09:30 - 10:00

Registreerimine ja hommikukohv meeleoluka live muusika saatel

10:00 - 10:05

Avasõna konverentsi päevajuhilt

10:05 - 10:30

Kuidas luua virtuaaltiimides ühtekuuluvustunne?

  • Mida saab iga juht teha, et koostöö ja üksteise mõistmine oleks tema meeskonnas parem?
  • Millised on iganädalased rutiinid, mis aitavad ühtekuuluvustunde tekkimisele kaasa?
  • Kuidas asendada kohvinurga jutuajamisi ja soodustada planeerimata vestlusi virtuaalselt?

10:30 - 11:15

Kuidas olla inspireeriv juht nii lähedalt kui kaugelt?

  • Maailm on muutunud, kas midagi on muutunud ka inimeste juhtimises?
  • Milline juht saavutab meeskonna pühendumise ja eesmärgid?
  • Kuidas manipuleerivate motivatsioonisüsteemide asemel arendada inspiratsioonisüsteeme?

11:15 - 12:00

Agiilne organisatsioon – kuidas muuta ettevõte isemuutuvaks?

  • Mis on agiilne organisatsioon ja sellega seotud suurimad väljakutsed?
  • Milline on kiireid muutusi ja innovatsiooni toetav organisatsioonikultuur?
  • Kuidas kasvatada organisatsiooni agiilsust ja kohanemisvõimet?

12:00 - 13:00

Lõunapaus hõrkude toitude ja meeli ergastavate jookidega

13:00 - 13:30

Kuidas juhina hoiduda ülemäärasest pingest ning tulla toime stressiga?

  • Aleksei Gaidajenko

    Aleksei Gaidajenko

    MA, MSc, APN, Põhja-Eesti Regionaalhaigla õendusvaldkonna arendusjuht

18-aastane kogemus õendusdirektorina on palju õpetanud, kuidas hoida kontrolli all stressorite mõju ning millised nipid on aidanud mitte sattuda Seewaldisse…
Küsimusele „Kuidas juhina hoiduda ülemäärasest tööpingest?” ühesõnalist vastus pole. Ei ole kindlaid ja mõõdetavaid võtteid kuidas hoiduda stressist. Kust, millal alustada? Kindlasti tuleb alustada kohe ja endast… Kuidas -sellest räägime konverentsil.

13:30 - 14:00

Eeldused töö autonoomia loomiseks

  • Kas töö autonoomia on vabadus?
  • Kas meil on rohkem võita kui kaotada või kaotada kui võita?
  • Kus ja kellele?
  • Mida tähendab töö autonoomia juhile?
  • Mida oodata tulevikult – enam sama moodi edasi ei saa

14:00 - 14:30

Usalduse loomine ebakindluse ajastul

Usaldada tähendab kellelegi või millelegi kindel olla. Et elame ebakindluse ajastul, on usalduse loomine paradokse täis. Olud meie ümber muutuvad kiiresti ja saame kindel olla justkui vaid selles, et kõik muutub. Ometi kehtib lihtne põhimõte, et usalduse loomiseks tuleb olla usaldusväärne. Ehkki räägitakse palju brändingust ning mõnes valdkonnas haaratakse usaldusväärse kuvandi loomise lootuses ka populismi järele, tuleb isiklik usaldusväärsus palju sügavamalt. Kus on usaldusväärsuse juured ning kuidas luua kindlust?

14:30 - 15:00

Kohvi ja konjaki paus

15:00 - 15:45

Empaatiline juhtimine ning sotsiaalne intelligentsus – 2021. aasta võtmeoskused

Alluvate mõistmine ja töökaaslaste käitumisest arusaamine on üks empaatilise juhi põhioskustest. Empaatia võimaldab ennetada ja lahendada konflikte, luua tõhusamaid meeskondi ja parandada suhteid kaastöötajatega ning klientidega.

Seega, meil on mitu praktiliselt kasutamata võimalust töö tulemuslikkuse suurendamiseks.

Ettekandes käsitletakse võtmeoskusi Eesti uuringute tulemustest johtuvalt:

  • Empaatia ja empaatiline juhtimine – kuidas arendada
  • Sotsiaalne intelligentsus – sotsiaalsed oskused (sh. igapäevased kombed tööl), verbaalne ja mitteverbaalne suhtlemine, ausameelsus ja siirus suhtlemisel jms. – kuidas arendada

15:45 - 16:15

Teadlikkus ning enesekindlus otsuste vastuvõtmisel

  • Kuidas me teeme otsuseid?
  • Mis takistab juhil otsust tegemast?
  • Hea otsuse vaenlane nr 1 ehk müüt parima otsuse tegemisest
  • Milline on hea juhtimisotsuse tegemise protsess?
  • Kuidas tehtud otsust mitte kahetseda?

16:15 - 16:20

Konverentsi lõpetamine

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:
Konverents
Lektorite arv:
9
Sihtrühm:
Tegevjuhid, keskastmejuhid, personalijuhid, personalispetsialistid ning kõik teised teemast huvitatud isikud
Õppemeetodid:

Õppe kestvus 9 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva.
Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.
Osavõtu tasu ei tagastata vääramatu jõu korral, kui Sündmuse korraldamine ei ole vääramatu jõu tõttu võimalik. Vääramatu jõud ehk force majeure on ettearvamatu asjaolu, mis ei sõltu kokkulepet sõlmivate poolte tahtest, mida ei saanud pooled mõjutada ega ära hoida ja mis ei võimalda täita kokkuleppejärgseid kohustusi.
Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:
Ragne Talv
Toitlustus:
Jah
* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.