Eesti sisekommunikatsiooni veebikonverents 2022
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 01.11.2022 - 01.11.2022 Registreerimise lõpp: 31.10.2022 Kestvus: 5 AT Asukoht: Online-koolitus Hind: 269 € + kmEesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner
Veebikonverents 2022: Teadlikult juhitud sisekommunikatsioon uues keerukas töökeskkonnas
Sisekommunikatsiooni roll ja tähtsus ettevõtetes on viimastel aastatel maailmas toimuva ebakindluse, ettearvamatuse ning ebastabiilsuse tõttu palju muutunud, mis tähendab, et organisatsioonid vajavad tõhusalt toimivat sisesuhtlust rohkem kui kunagi varem. Kui ettevõte ei suuda muutustega kohaneda või ei tule kriisi mõjuga toime, riskib see ühtsustunde, usalduse ning talentide kaotamisega. Kaug- ja hübriidmeeskondade kaasamine on endiselt oluline väljakutse, et luua ning hoida “meie” tunnet. Selle kõige juures ei tohi ka ära unustada, milline on sisekommunikatsiooni roll äriliste eesmärkide saavutamisel.
Kuidas ebakindlatel aegadel teadliku kommunikatsiooni abil kokku hoida ja edasi liikuda? Kuidas luua tänases situatsioonis “meie” tunnet? Mis kasu on loo loomisest sisekommunikatsioonis ja kuidas seda teha nii, et see oleks usutav ja autentne? Miks on kaasava sisekommunikatsiooni loomine ettevõttes oluline? Kuidas saavutada kaasaegses töökeskkonnas tõhus sisekommunikatsioon, mis töötajaid üksteise ning organisatsiooniga ühendaks? Kuidas kommunikeerida ärilisi eesmärke töötajatele nii, et nad tunneksid, et on kaasatud?
Konverents toimub veebikeskkonnas ning esinejatelt saab küsida reaalajas küsimusi. Peale konverentsi toimumist saadame järelvaatamise lingi, mis on aktiivne 14 päeva.
Programm
Kogunemine veebikeskkonda
09:45 - 10:00
Konverentsi avasõnad
10:00 - 10:05
Storytelling ehk loo loomine
10:05 - 10:35
-
EPRA kommunikatsiooni konkursil sisekommunikatsiooni strateegia loomise eest eriauhinna saanud praktik ja koolitaja, sisekommunikatsiooni käsiraamatu “Too oma meeskond ühte paati” autor
- Tähendus ei ole sõnades, tähendus on inimestes. Sõnadel on palju tähendusi, inimesed valivad neist endale sobiva. Mis tähendus on sõnadel sisekommunikatsioon, maine, sisemine kuvand, loo loomine, meie-imago?
- Kuidas tekib jagatud tähendus ja mis mõju on sellel töörõõmule?
- Kas meil on üksainus sisekommunikatsiooni sihtgrupp? Ja üks lugu? Tõlgendavad kogukonnad hoogustavad kaasavat sisekommunikatsiooni.
- Kuidas loo sisse saab ja kas sealt ka välja pääseb?
- Kuulumisvajadus ja tühistamiskultuur (cancel culture), loo loomise trendid ja ohud.
Kuidas saavutada kaasaegses töökeskkonnas hästi juhitav ja toimiv sisekommunikatsioon?
10:35 - 11:20
-
DPD Eesti AS, personali- ja jätkusuutlikkuse juht
- Väljakutsed sisekommunikatsioonis, kui ettevõttes on kasutusel erinevad keeled
- Kuidas jõuda kõikide inimesteni osakondades, mis töötavad 24/7
- Kommunikatsiooni plussid ja miinused kaug- ja hübriidtöös
- Kas sisekommunikatsioon on ainult HR / turunduse pärusmaa?
Sisekommunikatsiooni roll äriliste eesmärkide saavutamisel
11:20 - 12:00
-
Bolt, sisekommunikatsiooni valdkonnajuht
- Kuidas luua põhiväärtusi ja mis mõju nad otsustamisele avaldama peavad?
- Millist rolli mängib ettevõttes juhtkond ja kuidas neid kaasata sisekommunikatsiooni?
- Kuidas saab ettevõtte kultuur toetada ärilisi eesmärke?
- Millised on kõige efektiivsemad kanalid parimate tulemuste saavutamiseks?
- Kui suur vahe on 1000 ja 4000 töötajaga ettevõtte sisekommunikatsioonis?
- Kuidas kommunikeerida ärilisi eesmärke töötajatele nii, et nad tunnevad, et on kaasatud (ja tunnevad, et nad saavad aru ka, mis värk on)?
Virgutuspaus
12:00 - 12:30
Kaasamine, võimestamine ja ennast juhtiv töötaja – miks need on tegelikult hõlpsalt purunevad müüdid, mis kahjustavad sisekommunikatsiooni?
12:30 - 13:15
-
Tartu Ülikool, ühiskonnateaduste instituudi praktilise kommunikatsiooni õppejõud
Ettekande eesmärk on anda konverentsil osalejatele ülevaade sellest, kuidas moevooludega pealiskaudne kaasajooksmine võib põhjustada tagasilööke, mida esmapilgul aimata ei oska. Räägime sisekommunikatsiooniga seonduvalt valdkonna teoreetilistest kontseptsioonidest ja rakenduslikest uuringutest:
- Kaasamine
- Võimestamine
- Ennast juhtiv töötaja
- Karide vältimine
Kuidas ebakindlal (kriiside jms) ajal läbi sisekommunikatsiooni töötajaid üksteise ning organisatsiooniga ühendada?
13:15 - 14:00
-
Headflow OÜ looja, coach ja koolitaja
- Mida tähendab teadlik kommunikatsioon organisatsiooni praktikate võtmes ja mida see annab?
- Kuidas kriise ja konflikte teadliku organisatsioonikommunikatsiooni loomiseks ära kasutada?
- Kuidas ebakindlatel aegadel teadliku kommunikatsiooni abil kokku hoida ja edasi liikuda?
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Konverents
Lektorite arv:
5
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Õppe kestvus 5 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.
Loobumistingimused:
Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.
Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Projektijuht:
Kätlin Susi
Toitlustus:
Ei
* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.