Kas argumenteerid või lihtsalt vestled?
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 23.09.2020 - 23.09.2020 Registreerimise lõpp: 03.09.2020 Kestvus: Asukoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn) Hind: 199 € + kmEesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Kas argumenteerid või lihtsalt vestled?
Koolitus toimub saalis, kuid soovi korral on võimalik osaleda ka veebis otseülekande vahendusel ning küsida reaalajas esinejatelt küsimusi. Hind on mõlemal juhul sama.
Argumenteerimine on enda seisukoha selge, struktureeritud ja põhjendatud esitamine. Argumente kasutatakse nii enda peas mõtete korrastamiseks, oma arvamuse selgitamiseks kui ka teiste kuulamiseks. Seetõttu on argumentide kasutamine tööalases suhtluses viis, kuidas jätta kõrvale liigne emotsioon ja keskenduda sisulisele ning efektiivsele kommunikatsioonile, mis viib üksteise parema mõistmise ning kaalutletud otsusteni.
Koolitus on praktiline, kus iga teemat läbitakse lühiteooria ja sellele järgnevate harjutustega. Julgematel on võimalus oma argumente ka suures grupis esitleda.
Koolituse eesmärk on selgitada, millistes olukordades on argumendid veenvad; tutvuda argumendi mudeliga ning teha harjutusi argumendi kasutama õppimiseks.
Koolituse läbinu teab kuidas veenvalt suhelda, kuidas esitleda ja kaitsta oma seisukohta ning kuidas käituda suhtluspartneriga erinevates olukordades.
Praktilisi oskusi õpetab SpeakSmart’i® kogenud koolitaja ja moderaator Lauri Kriisa.
Programm
Registreerumine ja hommikukohv koos suupistega
09:30 - 10:00
Argumendioskused tööalaseks suhtlemiseks
10:00 - 11:30
-
SpeakSmart koolitaja ja moderaator, SpeakSmartClub arendusjuht
- Argumendi koostamine ja vastuargument
- Kuidas argumenti töökontekstis kasutada? Näiteid erinevatest töösituatsioonidest
- Olukorrad, kus töötab argument kõige paremini ja kuidas seda olukorda luua
Toekas kohvipaus
11:30 - 12:00
Koolitus jätkub
12:00 - 13:30
Lauri Kriisa
SpeakSmart’i® kogenud koolitaja ja moderaator
- Emotsionaalsete ja ratsionaalsete sõnumite edastamine suhtlusolukorras
- Sagedased vead argumenteerimisel
- Näited igapäevastest töösituatsioonidest ning praktilised harjutusülesanded
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Saalikoolitus
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Õppe kestvus 4 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus.
Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on läbinud koolituse täies mahus.
Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.
Loobumistingimused:
Tellimusest taganemine on võimalik kuni 30 kalendripäeva enne sündmuse toimumist (100% Tasu tagastatakse Kliendile) ning osaline taganemine kuni 20 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva.
Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.
Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Projektijuht:
Ragne Talv, tegevjuht
Toitlustus:
Jah
* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi