LinkedIn edasijõudnutele: Reklaam, turundus ning müük

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 21.01.2021 - 21.01.2021 Registreerimise lõpp: 20.01.2021 Kestvus: 4 AT Asukoht: online-koolitus Hind: 149 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind Soodushind: 99 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Online-koolitus: Reklaam, turundus ning müük LinkedIn’is

LinkedIn on tänasel päeval üks maailma suurimaid ärivõrgustikke, mida peaksid kasutama kõik, kes soovivad oma ettevõtet rahvusvaheliselt kasvatada. Kas teadsid, et LinkedIn on B2B klientide leidmiseks 277% efektiivsem kui Facebook ja Twitter? Lisaks on LinkedIn üks efektiivsemaid B2B turunduskanaleid ning otsene B2B müügikanal.

Koolituse läbinu saab ülevaate reklaamivõimalustest ja toodetest LinkedIn’is; teab, kuidas kasutada LinkedIn’i reklaamikeskkonda ning millised on reklaami sihtimisvõimalused LinkedIn’is. Müügi osas saab koolitusel osaleja teada, mis on Sales Navigator keskkond, kuidas ja milliste kuludega sellele ligipääsu saab ja mis võimalused see endaga kaasa toob. Samuti saab osaleja teadmised, kuidas leida üles huvipakkuvad firmad ja õiged kontaktisikud nendes.

Koolituse eesmärgiks on osalejatele anda praktilised teadmised turundus- ja müügivõimalustest LinkedIn’is, mille abil edendada oma äri.

Praktilisi teadmisi jagab digiturunduse asjatundja, koolitaja ja turunduskonsultant Matis Metsala.

Programm

Veebikeskkonda kogunemine


09:55 - 10:00

Reklaam, turundus ja müük LinkedIn'is


10:00 - 11:30

  • Matis Metsala

    Matis Metsala

    Ettevõtte AdForm müügijuht, turunduskonsultant

  • LinkedIn'i pakutavad reklaamivõimalused ja tooted
  • Kuidas kasutada LinkedIn'i reklaamikeskkonda?
  • Millised on reklaami sihtimisvõimalused LinkedIn'is?

Paus


11:30 - 11:45

Koolitus jätkub


11:45 - 13:15

Matis Metsala, Ettevõtte AdForm müügijuht, turunduskonsultant

  • Mis on Sales Navigator?
  • Kuidas ja milliste kuludega saab ligipääsu Sales Navigator keskkonda ning mis võimalused see endaga kaasa toob?
  • Kuidas leida üles huvipakkuvad firmad ja õiged kontaktisikud?

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Webinar

Lektorite arv:

1

Sihtrühm:

Turundusspetsialistid, turundusjuhid, müügijuhid, ettevõtte juhid, teised teemast huvitatud

Õppemeetodid:

Õppe kestvus 4 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:

Kätlin Susi

Toitlustus:

Ei

* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.