Tihti võime organisatsioonisiseselt märgata, et töötajate koostoimimist ei juhi mitte paika pandud struktuur ja protsessid, vaid pigem avalikult ja varjatult toimivad suhtemustrid ning olemasolev organisatsioonikultuur. See väljendub muuhulgas inimeste viisis tegeleda probleemsete küsimustega. Kuidas suhelda nii, et ei tekiks keerulisi olukordi? Miks on hea osata öelda „ei“ ja millised on parimad võimalused äraütlemiseks? Kuidas toime tulla rünnaku ja kriitikaga?
Käesoleva koolituse eesmärk:
- Anda osalejatele vahendeid erinevate, enamasti ebamugavate suhtlemissituatsioonide läbimiseks
- Harjutada koostööle orienteeritud suhtlemismustreid
- Kujundada keerulisi olukordi pingevabamaks
Koolituse läbinu oskab:
- Teadvustada oma siseprotsessi mõju suhtlemisele
- Rakendada töötavaid suhtlemistehnikaid, mille struktuurile toetudes on lihtsam öelda „ei“
- Anda tagasisidet suhteid tugevdaval moel
- Rakendada tehnikaid, mille abil ületada ettekäändeid ja vaidlemist
- Käituda otsese kriitika ja rünnakute korral