Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner
Kuidas ja miks kasutada LinkedIn’i B2B müügikanalina?
Edukas müügimees tunneb enda klientide vajadusi ning konkurentide tugevusi ja nõrkusi. LinkedIn keskkond pakub müügiinimestele väärtuslikke tööriistu nii potentsiaalsete klientide kui ka konkurentide uurimiseks ning nende mõistmiseks. Lisaks suurendab võrgustike loomine LinkedIni kaudu võimalust teha paremat müüki ning edendada oma äri. Kuidas edukalt müüa LinkedIn’is? Kuidas leida ideaalseid kliente, kellele oma toodet või teenust müüa?
Koolituspäeva läbinu:
- tunneb LinkedIn kanali eripärasid, tugevusi, puuduseid ning eeliseid
- mõistab, milline on hea üksikisiku ja ettevõtte konto LinkedIn’is
- saab praktilised soovitused ning näpunäited hästitoimiva konto loomiseks
- teab, millised on müügivõimalused LinkedIn’is
- tunneb tasuta ning tasulise kontoga kaasnevaid võimalusi LinkedIn’I abil müügitööd teha
- teab, mis on Sales Navigator müügikeskkond ning missuguseid võimalusi see pakub
Koolituspäeva eesmärk on anda nii teoreetilised kui ka praktilised teadmised müügivõimalustest LinkedIn’is. Koolituse käigus saavad koolitatavad kohe teha muudatusi oma kontodel koolitaja abiga.
Praktilisi teadmisi jagab digiturunduse asjatundja, koolitaja ja turunduskonsultant Matis Metsala.
Kuidas online-koolitus toimub?
- Mõni päev enne koolituse toimumist saadame registreerunutele lingi, mille kaudu saab toimumispäeval siseneda online-koolituse keskkonda. Vajalik arvuti ja hea interneti olemasolu.
- Koolituse ajal saab lisaks kuulamisele esitada koolitajale küsimusi.
- Lisaks saadame peale online-koolitust järelvaatamise lingi, mis on aktiivne 14 päeva.