Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Kuidas kuulata hinnangute vabalt ja luua soodne pinnas avatud suhtluseks?
Kuulamine on koostöö esmane eeldus, ilma selleta ei teki meeskonnas avatud suhtlust, ei ole kaasatud inimeste anded ega loomingulisus. Kvaliteetne kuulamine loob hea keskkonna nii rääkijale endale kui kuulajale. Vestluses tekib osavam eneseväljendus ja vabam mõtte vool, sündida saavad paremad ideed, suureneb kolleegide vaheline usaldus ning tõuseb produktiivsus.
Koolituse eesmärk on jagada praktilisi teadmisi, kuidas hinnangute vabalt ja aktiivselt kuulata, tekitada turvalist keskkonda avatud suhtluseks ning mõista paremini teiste vajadusi.
Koolituse läbinu teab kuidas:
- Aktiivselt kuulata rääkijat, tekitades turvalise ruumi ja keskkonna
- Olla kuulates kohal, rahulik ja märgata detaile
- Tunnetada paremini teise vajadusi ja kuidas nendele reageerida
- Mitte avaldada arvamust ja anda nõu olukorras, kus seda ei vajata
- Kasutada teadlikult tööriistu kuulamist toetavaks dilaoogiks
Väärtuslikke teadmisi jagab kommunikatsiooniekspert Erki Kaikkonen.
Tule ja osale praktilisel koolitusel ja õpi, kuidas olla tõeliselt hea kuulaja. Usu, selle kasu näed juba järgnevatel kohtumistel!
