GDPR’i põhinõuded, andmelekked ja vaidlused (2022-2025) – mida päris intsidentidest õppida?

Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 14.11.2025 Registreerimise lõpp: 13.11.2025 Kestvus: 3 AT Asukoht: Online-koolitus Hind: 229 € + kmOnline-koolitus: GDPR’i põhinõuded, andmelekked ja vaidlused (2022-2025) – mida päris intsidentidest õppida?
Koolituse eesmärk on anda osalejatele praktiline ülevaade hiljutistest isikuandmete kaitse üldmäärusega (GDPR) seotud intsidentidest Eestis ja Euroopas aastatel 2022–2025. Koolitus keskendub tegelikust praktikast pärit juhtumite analüüsile, tuues esile levinumad vead ning nende õiguslikud ja praktilised tagajärjed. Koolitusel tuuakse välja tüüpilised riskid ja vead, mis andmekaitsealaseid rikkumisi põhjustavad ja kuidas neid ennetada. Osalejad saavad konkreetsed teadmised, kuidas koostada lihtne, kuid toimiv reageerimisplaan andmekaitsealase intsidendi korral käitumiseks.
Koolitus on suunatud ettevõtete ja asutuste juhtidele, andmekaitseametnikele (DPO-d) ja juristidele, IT- ja infoturbe spetsialistidele, personalitöötajatele ning kõigile, kes oma igapäevatöös töötlevad isikuandmeid ja soovivad vältida GDPR rikkumisi ning nendega seotud riske.
Koolituse läbinu:
- oskab tuua näiteid hiljutistest andmeleketest ja mõista nende põhjuseid;
- oskab hinnata ja vähendada oma organisatsiooni riskikohti andmete töötlemisel;
- teab, kuidas reageerida andmesubjekti ja Andmekaitse Inspektsiooni päringutele;
- teab, kuidas koostada ja rakendada toimivat reageerimisplaani andmeintsidendi või -lekke korral;
- saab praktilisi soovitusi, mis aitavad ennetada rikkumisi ja tõsta andmekaitse taset.
Koolitusel jagab põhjalikke teadmisi NOVE advokaadibüroo vandeadvokaat Sten Tikerpe.
Hinna sisse kuulub koolituse järelvaatamise võimalus 14 päeva jooksul.
Programm
14.11.2025
09:20 – 09:30
Kogunemine veebikeskkonda
09:30 – 11:30
-
NOVE advokaadibüroo vandeadvokaat, sertifitseeritud andmekaitsespetsialist (CIPP/E)
- Ülevaade GDPR’i põhinõuetest
- Andmelekked ja intsidendid: mis juhtus ja miks?
- Intsidentide ennetamine ja riskikohtade vähendamine
- Reageerimine andmesubjekti ja Andmekaitse Inspektsiooni päringutele
- Reageerimine intsidendile ja andmelekkele: kuidas tegutseda?
- 5 praktilist soovitust, mida juba homme rakendada
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Webinar
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Õppe kestvus 3 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.
Loobumistingimused:
Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 – 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.
Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Projektijuht:
Kätlin Susi
Toitlustus:
Ei
* Koolituse autoriõigus kuulub Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskusele. Programmi sisu kopeerimine keelatud. Jätame endale õiguse teha kavas muudatusi.
Vaata sarnaseid

Ülevaade Riigikohtu tsiviilkolleegiumi 2024. a kohtulahendite olulisematest seisukohtadest

Lepinguväliselt tekitatud kahju hüvitamise aktuaalsed probleemid Riigikohtu praktikas

Ülevaade Riigikohtu 2020.–2025. aastate planeerimisõiguse kohtulahendite olulisematest seisukohtadest

Nordic Tech Forum 2025 – kujundame homseid tehnoloogiaid täna

Eesti Raamatupidajate Konverents: Teejuht 2026. aastaks

Tehisintellekti (AI) rakendamine igapäevatöö optimeerimiseks

Kaasaegne klienditeenindus – kuidas eristuda kõrgetasemelise teenindusega?

Tehisintellekti (AI) kasutamine kontoritöös

Andmeanalüütiku arenguprogramm
