Kuidas toime tulla manipulaatoriga ja olla ise mõjustaja?
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 18.02.2026 Registreerimise lõpp: 18.02.2026 Kestvus: 4 AT Asukoht: Online-koolitus Hind: 229 € + kmOnline-koolitus: Kuidas toime tulla manipulaatoriga ja olla ise mõjustaja?
Enda usutavuse ja mõjuvõimu suurendamiseks, inimeste kallutamiseks ning konkurendi mahategemiseks kasutatakse sageli demagoogiavõtteid ja manipulatsiooni.
Kuidas kollektiivis manipulaatoreid ära tunda ning ennast nende mõju eest kaitsta? Kuidas jääda ise vestluse mõjustajaks olles vastamisi demagoogiga?
Koolituse eesmärk on anda teadmised manipulatsiooni ja demagoogia võtete kohta, et õppida seda kasutavat inimest ning tema taotlusi läbi nägema. Lisaks saab teadmised, kuidas kujundada oskust olla veenev ja innustav. Koolituse käigus saavad osalejad hinnata enda kalduvust manipuleerida ja mõjusa veenmise oskuse taset.
Praktilisi nõuandeid jagab Liina Randmann PhD – Tallinna Tehnikaülikooli tööpsühholoog ning personalijuhtimise programmijuht.
Hinna sisse kuulub koolituse järelvaatamise võimalus 14 päeva jooksul
Programm
18.02.2026
10:20 – 10:30
Kogunemine veebikeskkonda
10:30 – 12:00
Kuidas toime tulla manipulaatoriga ja olla ise mõjustaja?
-
Tallinna Tehnikaülikool, tööpsühholoog, PhD
- “Kontori poliitika” olemus ja tunnusjooned
- Sisegrupid ja välisgrupid
- Sagedasemad manipulatsioonivõtted
- Manipulaatorile omased käitumisjooned ja isiksusejooned
- Põhjused, miks inimesed hakkavad teisi ära kasutama
- Manipulaatorite sihtrühmad
- Omadused, mis muudavad inimesed haavatavateks
- Demagoogia võtted, mida kasutatakse enda usustavuse ja mõjuvõimu suurendamiseks
12:00 – 12:15
Sirutuspaus
12:15 – 13:45
Koolitus jätkub
Liina Randmann
Tallinna Tehnikaülikool, tööpsühholoog
- Variautoritaarsuse olemus ja avaldumisvormid
- Positiivse ja konstruktiivse vastasmõju olemus, tunnused ja tingimused
- Positiivne sõltuvussuhe
- Omadused ja käitumisjooned, mis on vajalikud teiste innustamiseks ja suunamiseks
- Mõjus veenmine ja enesekehtestamise oskus
- Mulje kujundamise strateegiad
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Webinar
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Õppe kestvus 4 AT. Interaktiivne loeng, auditooriumi kaasatus. Koolituse teoreetilist osa ilmestavad praktilised näited ja nende analüüs. Koolituse tulemusi hinnatakse aruteluse käigus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.
Loobumistingimused:
Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 – 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.
Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Projektijuht:
Kätlin Susi
Toitlustus:
Ei
* Koolituse autoriõigus kuulub Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskusele. Programmi sisu kopeerimine keelatud. Jätame endale õiguse teha kavas muudatusi.
Vaata sarnaseid
Negatiivse sõnumi oskuslik edastamine ning kuidas mõista keerulise iseloomuga inimesi?
Tehisintellekti (AI) kasutamine kontoritöös
KIIRENDI: Tehisintellektiga (AI) töötamise spetsialist
Andmeanalüütiku arenguprogramm
Tehisintellekti (AI) rakendamine igapäevatöö optimeerimiseks
Kaasaegne klienditeenindus – kuidas eristuda kõrgetasemelise teenindusega?
Kuidas suhelda negatiivselt meelestatud kolleegide või klientidega?
Eesti Teabehalduse Aastakonverents 2026: Igapäevastest väljakutsetest tulevikuoskusteni


