Mida teha kui võlgnik ei maksa?

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 29.08.2024 Registreerimise lõpp: 28.08.2024 Kestvus: 3 AT Asukoht: Online-koolitus Hind: 219 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind kuni 5. maini Soodushind: 149 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Online-koolitus: Mida teha kui võlgnik ei maksa?

Kuidas võlg kätte saada? Oluline on õige taktika ning suhtlus.

Koolituse eesmärk on jagada nõuandeid, kuidas suhelda võlgnikuga, milliste sõnumitega läheneda? Milliseid meetodeid kasutades on võimalik võlad klientidelt või koostööpartneritelt kätte saada suhteid rikkumata?

Koolituse läbinu teab, mida teha kui võlgnik ei maksa, milliste taktikate ning suhtlemismeetoditega saab ta tasuma panna. Samuti teab, milliseid kanaleid kasutada ja kui tihti kasutada. Kuidas toimida katteta lubaduste ja venitamistaktika puhul.

Koolituse viivad läbi Krista Raudsepp ja Mihkel Veskimägi Julianuse Õigusbüroost.

Hinna sisse kuulub koolituse järelvaatamise võimalus 14 päeva jooksul.

Programm

29.08.2024


09:50 – 10:00

Veebikeskkonda kogunemine

10:00 – 12:00

Mida teha kui võlgnik ei maksa?

  • Mida teha kui võlgnik ei maksa?
  • Kuidas suhelda ja milliste sõnumitega läheneda?
  • Milliste tegevustega tulemusi saada?
  • Milliseid kanaleid kasutada?
  • Kuidas toimida katteta lubaduste ja venitamistaktika puhul?
  • Millal on mõistlik kaasata professionaali abi?

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Webinar

Lektorite arv:

2

Sihtrühm:

Ettevõtete juhid, raamatupidajad, müügisekretärid, müügiesindajad ja kliendihaldurid. Samuti kõik, kes tegelevad arvete esitamise, tasumata arvetega, võlgade haldamisega.

Õppemeetodid:

Õppe kestvus 3 AT. Interaktiivne loeng ning osalejate kaasamine aruteludesse, juhtumite analüüs. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus.
Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 – 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:

Veronika Nuutmann

Toitlustus:

Ei

* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.