Teenusepõhine juhtimine: Kuidas kujundada organisatsiooni, mis töötab kliendi kasuks?

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 15.05.2025 Registreerimise lõpp: 11.04.2025 Kestvus: 4 AT Asukoht: Online-koolitus Hind: 229 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind kuni 21. aprillini Soodushind: 159 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Online-koolitus: Teenusepõhise juhtimise parimad praktikad

Tänapäeva inimesed ootavad teenuseid, mis on kiirelt kättesaadavad, läbipaistvad ja neile kohandatud. Teenusepõhine juhtimine ei ole lihtsalt uus moesõna – see on lähenemine, mis aitab organisatsioonidel kohaneda ootuste kasvuga, kasutades strateegiliselt klienditeekonna kaardistamist, digilahendusi ja andmepõhist juhtimist.

See koolitus on loodud neile, kes soovivad muuta oma organisatsiooni teenusekeskseks ja kasutajale orienteerituks. Õpime, kuidas mõelda nagu disainer, juhtida nagu strateeg ja tegutseda nagu teenuse arendaja.

Koolituselt saad teada:

  • Mis on teenus, teenuse väärtus ja selle komponentide juhtimine
  • Kuidas juhtida teenuste portfelli ja planeerida teenuste arhitektuuri
  • Millised on praktilised sammud klienditeekonna kaardistamisel ja tõehetkede tuvastamisel
  • Kuidas kasutada disainmõtlemist teenuste kujundamisel
  • Millised digilahendused aitavad luua paremat kasutajakogemust
  • Kuidas mõõta teenuste edukust ja juhtida teenuseparandusi andmetele tuginedes
  • Mis on Eesti avaliku sektori suunised teenusepõhise juhtimise rakendamisel

Koolitusele on oodatud avaliku ja erasektori juhid ja keskastme juhid, arendus- ja kvaliteedijuhid, teenuste kujundamise ja planeerimisega seotud spetsialistid, IKT valdkonna esindajad ja projektijuhid ning kõik, kelle eesmärk on parandada kliendikogemust ja organisatsiooni sisemisi teenusprotsesse.

Koolituse viib läbi ITIL 4 Managing Professional Enely Prei, kes on varasemalt tegelenud IT teenuste ja protsesside juhtimisega Siseministeeriumis infotehnoloogia- ja arenduskeskuses ja Rahandusministeeriumi Infotehnoloogiakeskuses.

Hinna sisse kuulub koolituse järelvaatamise võimalus 14 päeva jooksul.

Advertisement banner

Programm

15.05.2025


09:20 – 09:30

Kogunemine veebikeskkonda

09:30 – 11:00

Teenusepõhine juhtimine

  • Enely Prei

    Enely Prei

    IT teenuste, teabehalduse, andmehalduse ja teenusepõhise juhtimise koolitaja ja konsultant

  • Teenuse mõiste ja osapooled, teenusepõhise juhtimisega seotud muud mõisted
  • Teenuse väärtus ja selle komponendid
  • Teenuste portfelli juhtimine
  • Teenuste arhitektuur, teenustevahelised seosed
  • Teenuste finantsjuhtimine, kulumudel
  • Teenusesuhete juhtimine
  • Teenuse mudel ja komponendid

11:00 – 11:15

Virgutuspaus

11:15 – 12:45

Koolitus jätkub

Enely Prei
Rahandusministeeriumi Infotehnoloogiakeskuse statistikateenuste osakonna juhataja; ITIL 4 Managing Professional

  • Klienditeekond ja tõehetked
  • Teenusedisain ja disainmõtlemine
  • Digilahendused teenusedisainis
  • Teenuste käitlus
  • Teenustepõhine info- ja teadmusehaldus
  • Teenusepõhine mõõtmine ja aruandlus
  • Teenuste pidev parendamine
  • Eesti avaliku sektori teenusepõhise juhtimise käsitlused ja regulatsioonid

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Webinar

Lektorite arv:

1

Sihtrühm:

Koolitusele on oodatud avaliku ja erasektori juhid ja keskastme juhid, arendus- ja kvaliteedijuhid, teenuste kujundamise ja planeerimisega seotud spetsialistid, IKT valdkonna esindajad ja projektijuhid ning kõik, kelle eesmärk on parandada kliendikogemust ja organisatsiooni sisemisi teenusprotsesse.

Õppemeetodid:

Õppe kestvus 4 AT. Interaktiivne loeng, auditooriumi kaasatus. Koolituse teoreetilist osa ilmestavad praktilised näited ja nende analüüs. Koolituse tulemusi hinnatakse arutelude käigus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus.
Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 – 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva.
Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:

Kätlin Susi

Toitlustus:

Ei

* Koolituse autoriõigus kuulub Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskusele. Programmi sisu kopeerimine keelatud. Jätame endale õiguse teha kavas muudatusi.

Konsultatsioonid

Kui teil on küsimusi ja vajate individuaalset konsultatsiooni, valige lektor ja registreeruge konsultatsioonile