Tehisintellekti integreerimine õpetaja töösse. Täiendkoolituskursus pedagoogidele.

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 07.05.2025 - 18.06.2025 Registreerimise lõpp: 18.06.2025 Kestvus: 50 AT Asukoht: Online-koolitus Hind: 1790 € + km Ühe õppepäeva hind: 179 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind kuni 21. aprillini Soodushind: 1290 € + km Ühe päeva soodushind: 129 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Täiendkoolituskursus pedagoogidele: Tehisintellekti integreerimine õpetaja töösse.

TASUTA! Kuidas õpetaja saab luua oma TI-assistendi: samm-sammuline juhend

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Töötukassa partner.

NB! Küsige oma konsultandilt teavet toetuse kohta muutuste perioodil.

NB! Kui sulle on mugavam õppida vene keeles, siis võid tutvuda samaväärse õppekavaga vene keeles.

Kaasaegne hariduskeskkond muutub kiiresti digitehnoloogiate mõjul ning tehisintellektil (TI) on selles protsessis keskne roll. Tänapäeva õpetajatele on oluline mitte ainult mõista, kuidas TI-tööriistad toimivad, vaid ka osata neid tõhusalt õppetöösse integreerida. Samas seisavad paljud pedagoogid silmitsi hirmude ja eelarvamustega, kartes, et tehnoloogiad asendavad neid või vähendavad õpetaja rolli. Tegelikkuses võib TI olla võimas abiline, aidates optimeerida rutiinseid ülesandeid ja keskenduda kõige olulisemale – õpilaste arengule.

See kursus on loodud spetsiaalselt pedagoogidele, et aidata neil mitte ainult ületada hirmu TI ees, vaid ka õppida seda kasutama õpetamise tõhususe suurendamiseks. Koolitus hõlmab peamisi TI-tehnoloogiaid, mida saab haridusprotsessis rakendada, ning sisaldab praktilist väljaõpet TI-tööriistade integreerimiseks õpetamisse.

Koolituse eesmärk:
Valmistada õpetajaid ette tehisintellekti tõhusaks kasutamiseks hariduses, arendada oskusi digivahenditega töötamiseks ning aidata pedagoogidel kohandada oma õpetamismeetodeid tänapäevaste nõudmistega.

Koolituse läbinu oskab:

  • Mõista TI põhimõtteid ja selle mõju haridusprotsessile;
  • Kasutada kaasaegseid TI-vahendeid rutiinsete ülesannete automatiseerimiseks, õppematerjalide loomiseks ja õpilaste õpiedukuse analüüsimiseks;
  • Töötada välja individuaalseid õppekavasid TI-tehnoloogiate abil;
  • Rakendada TI-d õppeprotsessi mängustamiseks, kriitilise mõtlemise arendamiseks ja õppetöö personaliseerimiseks;
  • Suhelda tõhusalt õpilaste ja lapsevanematega, kasutades digitaalseid assistente ja analüüsiplatvorme;
  • Järgida eetikapõhimõtteid ja küberjulgeolekureegleid TI kasutamisel hariduses.

 

NB! Õpitulemuste hindamine vastavalt täiendõppe standardile:

Õppepäevadel on interaktiivne ülesehitus, mis sisaldab dialoogi lektori ja osalejate vahel ning praktilisi harjutusi igal sessioonil. Osalejad saavad isiklikke vastuseid oma küsimustele. Õppekursus lõpeb elektroonilise testiga.
Kõik, kes sooritavad testi positiivsele tulemusele, saavad tunnistuse õppeprogrammi läbimise kohta.

 

Advertisement banner

Programm

07.05.2025

1. moodul. Kuidas tehisintellekt muudab õpetaja ametit?


10:00 – 13:00

  • Natalja Kitam

    Natalja Kitam

    Haridustehnoloogia (EdTech) spetsialist, prompt-insener.

  • Miks on õpetajaid vaja tehisintellekti ajastul?
  • Tehisintellekti müütide kummutamine: õpetajate hirmud tehnoloogia ees.
  • Miks TI ei asenda õpetajat, vaid muudab tema töö veelgi olulisemaks?
  • Tasakaal traditsiooniliste õpetamismeetodite ja digivahendite vahel.

 

 

 

14.05.2025

2. moodul. Tehisintellekt kui asendamatu abiline tundide ettevalmistamisel. Minimaalne rutiin, maksimaalne keskendumine õppeprotsessile.


10:00 – 13:00

  • Natalja Kitam

    Natalja Kitam

    Haridustehnoloogia (EdTech) spetsialist, prompt-insener.

  • Automatiseeritud kodutööde ja testide hindamine.
  • Töölehtede, testide ja kaartide koostamine ChatGPT abil.
  • Õppematerjalide kohandamine vastavalt õpilaste tasemele ja vanusele.
  • Ideede genereerimine tundide, loovülesannete ja projektide jaoks.
  • Keeruliste teemade selgitamine lihtsas keeles.
  • Materjalide tõlkimine ja kohandamine teistesse keeltesse.
  • Tunniplaanide ja temaatiliste plokkide koostamine.
  • Lugemis- ja arutlustekstide automaatne loomine.
  • Ülesannete valimine iseseisvaks ja koduseks tööks.
  • AI-assistendi loomine nende ülesannete jaoks.

21.05.2025

3. moodul. Kuidas muuta õppetöö tehisintellekti abil personaalseks? Loome õpetaja vajadustele vastava AI-assistendi.


10:00 – 13:00

  • Artur Makarov

    Artur Makarov

    Tehisintellekti integreerimise ekspert, kes on spetsialiseerunud tööprotsesside automatiseerimisele ja tõhustamisele.

  • Personaalne assistent ChatGPT-s — kes ta on ja kust teda leida?
  • Kuidas „sõbraks saada“ assistendiga: määrame suhtlusstiili, juhised ja lisame faile.
  • Loome tuutori: abilise, kes seletab keerulisi asju lihtsas keeles.
  • AI-tõlkija käepärast: sinu assistent kõikides maailma keeltes.
  • Ainealane assistent: alates bioloogiast kuni ajalooni — õppimise abiline.
  • Kuidas kirjutada prompt’e nii, et assistent mõistaks sind poolelt sõnalt.
  • Turvalisus ja eetika AI-assistendiga töötamisel.
  • Loo oma unikaalne assistent — samm-sammult!

27.05.2025

4. moodul. Visuaalsed ja multimeediumivahendid: kuidas muuta tunnid kaasahaaravaks? Canva kujundusprogramm kergemate kujundustööde ja infomaterjalide tegemiseks


10:00 – 15:00

  • Andres Jalak

    Andres Jalak

    Head Hetked OÜ; Graafiline disainer ja koolitaja

  • Kuidas luua reklaamgraafikat erinevate väljundite tarbeks (piltpostitus sotsiaalmeedias, plakat või bänner kodulehele või e-poe reklaam)?
  • Ülevaade väiksematest töövahenditest, mis graafika töötlemisel abiks osutuvad
    – pilditöötlus
    – värvipalettide koostamine
    – fotodelt tausta eemaldamine jm
  • Praktilise koolituspäeva käigus saab iga osaleja luua vähemalt kolm kujundusprojekti

29.05.2025

5. moodul. Haridusanalüütika: kuidas andmed aitavad õpetajat?


10:00 – 13:00

  • Natalja Kitam

    Natalja Kitam

    Haridustehnoloogia (EdTech) spetsialist, prompt-insener.

  • Kuidas koguda ja analüüsida andmeid õpilaste kohta.
  • Tehisintellekti kasutamine õpiedukuse prognoosimiseks ja probleemide tuvastamiseks.
  • Praktiline ülesanne: töö analüüsiplatvormidega.

04.06.2025

6. moodul. Suhtlus õpilaste ja lapsevanematega: digilahendused.


10:00 – 13:00

  • Natalja Kitam

    Natalja Kitam

    Haridustehnoloogia (EdTech) spetsialist, prompt-insener.

  • Kuidas õpetaja saab kasutada tehisintellekti õpilastega suhtlemisel.
  • Lastevanemate koosolekute korraldamine tehisintellekti analüütika abil.
  • Individuaalsete õpiedukuse aruannete koostamine.

05.06.2025

7. moodul. Tuleviku metoodikad: kuidas töötada välja õppekavasid tehisintellekti abil?


10:00 – 13:00

  • Natalja Kitam

    Natalja Kitam

    Haridustehnoloogia (EdTech) spetsialist, prompt-insener.

  • Autoriõigusega kaitstud kursuste loomine tehisintellekti tööriistade abil.
  • Kursuste planeerimine ja kohandamine vastavalt õpilaste individuaalsetele vajadustele.
  • Praktiline ülesanne: metoodilise juhendi väljatöötamine tehisintellekti abil.

11.06.2025

8. moodul. Praktika: oma haridusprojekti loomine.


10:00 – 13:00

  • Maia Lust

    Maia Lust

    Nooremteadur, doktorant, haridustehnoloog, õpetaja.

  • Haridusprojekti väljatöötamine tehisintellekti integreerimiseks õppetöösse.
  • Materjalide testimine ja täiendamine.

12.06.2025

9. moodul. Tööprotsesside optimeerimine: dokumentatsioon, aruanded, avaldused, e-kool.


10:00 – 13:00

  • Natalja Kitam

    Natalja Kitam

    Haridustehnoloogia (EdTech) spetsialist, prompt-insener.

  • Dokumendid ilma stressita: kuidas automatiseerida rutiinseid ülesandeid.
  • Eesti dokumentatsioon: kust leida, kuidas mõista ja millele tähelepanu pöörata.
  • Vigadeta tõlked: kiired ja täpsed meetodid eesti keeles tekstidega töötamiseks.
  • Tehisintellekt abilisena aruannete ja avalduste koostamisel.
  • Töö e-Kooliga: kasulikud nipid tõhusaks kasutamiseks.
  • Kuidas vähendada bürokraatiale kuluvat aega ja keskenduda õpetamisele.
  • Kõik dokumentatsiooni näited eesti keeles: kust leida ja kuidas kasutada.
  • Samm-sammulised juhendid tõlkimiseks ja tõlke kvaliteedi kontrollimiseks.

18.06.2025

10. moodul. Eetika ja turvalisus haridusprojektides.


10:00 – 13:00

  • Sten Tikerpe

    Sten Tikerpe

    NOVE advokaadibüroo vandeadvokaat, sertifitseeritud andmekaitsespetsialist (CIPP/E)

  • Mis on küberhügieen ja miks õpetajad peavad sellest teadma?
  • Peamised digiohud õpilastele: andmepüük (phishing), kontode häkkimine, sotsiaalne insenerlus.
  • Tehisintellekt küberturvalisuses: abi või oht?
  • Kuidas kaitsta õpetajate ja õpilaste isikuandmeid õppeplatvormidel?
  • Küberkiusamine ja digitaalne vägivald: kuidas seda ära tunda ja ennetada?
  • Sotsiaalvõrgustike ja sõnumirakenduste ohud: võltskontod, andmelekked, veebikelmused.
  • Kuidas õpetada õpilasi infot kontrollima ja eristama fakte valeinfost?
  • Paroolid, kaheastmeline autentimine ja seadmete turvalisus: mida igaüks peab teadma?
  • Tehisintellekti eetiline kasutamine hariduses: kus jookseb piir abi ja pettuse vahel?
  • Kuidas õpetaja saab edastada teadmisi küberhügieenist õpilastele ja nende vanematele?

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Arenguprogramm

Lektorite arv:

3

Sihtrühm:

Alg-, põhi- ja gümnaasiumiastme õpetajad, kes soovivad õppida tehisintellekti tõhusat kasutamist õppetöös. Metoodikud ja innovaatilised pedagoogid, keda huvitab kaasaegsete õppekavade väljatöötamine TI abil. Haridusasutuste juhid, kellele on oluline mõista TI potentsiaali õppeprotsessi optimeerimisel. Täiendõppepedagoogid, kes tegutsevad EdTech-sektoris ja soovivad juurutada innovaatilisi tehnoloogiaid. Tuurorid ja eraõpetajad, kes otsivad vahendeid õppetöö personaliseerimiseks ja rutiinsete ülesannete automatiseerimiseks. See kursus on suunatud neile, kes soovivad kohaneda digiajastuga, lihtsustada igapäevatööd ning tõsta õpetamise kvaliteeti tehisintellekti abil.

Õppemeetodid:

Praktiline veebipõhine koolitus. 50 akadeemilist tundi.

✔ Loengud ja meistriklassid EdTech valdkonna ekspertidelt.
✔ Praktilised harjutused reaalsete TI-tööriistadega.
✔ Rühmatöö ja metoodikate arendamine.
✔ Veebisessioonid ekspertidega (Q&A-sessioonid).
✔ Lõppprojekt koos esitlusega.

Palun tutvu õppe kvaliteedi tagamise alustega.

Kursuse lõpus väljastatakse sertifikaat.

 

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 – 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:

Oksana Kabrits

Toitlustus:

Ei

* Õppekava autoriõigused kuuluvad Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskusele. Igasugune programmi kopeerimine ja ärilisel eesmärgil kasutamine on KEELATUD! Korraldajal on õigus teha programmis muudatusi.