Kuidas TikTok platvorm oma ettevõtte heaks tööle panna?

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 11.06.2024 Registreerimise lõpp: 10.06.2024 Kestvus: 3 AT Asukoht: Online-koolitus Hind: 209 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind kuni 21. aprillini Soodushind: 149 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

Online-koolitus: Kuidas TikTok platvorm oma ettevõtte heaks tööle panna?

TikTok on maailma kõige kiiremini kasvav ja aina enam tähtsust omav sotsiaalmeediakanal, kus oma olemasolevate ja tulevaste klientidega suhestuda. TikTok enda digiturunduse kanalitest välja jättes kaotab ettevõte suure osa võimalikest klientidest.

Kuidas TikTok kanal enda jaoks tööle panna- millest alustada, kuidas kasvatada oma jälgijaskonda, kuidas luua sisu, mis tõmbaks tähelepanu, kuidas valida õigeid teemaviited ehk hashtage ja kuidas kasutada mõjuisikuid ning millised on TikTokis turundamise parimad praktikad? Koolitus annab neile ja paljudele teistele küsimustele vastused.

Koolituse eesmärk on anda põhjalikke teadmisi TikTokis turundamise võimalustest ning jagada praktilisi nõuandeid, kuidas teha TikTokis edukaid kampaaniaid.

Koolituse läbinu omandab teadmised, kuidas kasutada TikToki platvormi oma turundusstrateegia osana, teab, kuidas platvorm töötab, oskab platvormi eripäradest lähtuvalt luua kvaliteetset sisu, oskab kasutada influencereid oma kampaania tööriistadena ja teab, millised on peamised vead TikTokis turundamisel ja oskab neid vältida.

Koolituse viib läbi väärtusliku kogemuspagasiga praktik Robin Pass.

Hinna sisse kuulub koolituse järelvaatamise võimalus 14 päeva jooksul.

Programm

11.06.2024

Kuidas TikTok platvorm oma ettevõtte heaks tööle panna?


09:30 – 11:30

  • Robin Pass

    Robin Pass

    Agentuur Social Buzz asutaja ja loovjuht, TikTok turunduse strateeg

  • Kas ja millal peaks TikTokis turundama?
  • TikToki ABC ehk kontoga alustamine, jätkusuutlik sisuloome ja fännikommuuni kasvatamine
  • Kuidas efektiivselt filmida ja monteerida?
  • Kui olulised on teemaviited ehk hashtagid?
  • Kuidas kaasata mõjuisikuid ja keda kaasata?
  • Millised on peamised vead, mida ettevõtted TikTokis teevad?
  • Head näited TikTok turundusest

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Webinar

Lektorite arv:

1

Sihtrühm:

Turundusjuhid-, spetsialistid- ja assistendid, müügijuhid- ja assistendid ja kõik teised sotsiaalmeedia reklaamist huvitatud.

Õppemeetodid:

Õppe kestvus 3 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 – 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:

Eveli Reitelmann

Toitlustus:

Ei

* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi