UX/UI õppepogramm algajatele

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 06.11.2024 - 12.02.2025 Registreerimise lõpp: 05.11.2024 Kestvus: 50 Asukoht: Online-koolitus Hind: 2148 € + km Ühe õppepäeva hind: 179 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind kuni 22. septembrini Soodushind: 1908 € + km Ühe päeva soodushind: 159 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

UX/UI õppepogramm algajatele

* Uurige lähemalt ka Eesti Töötukassa võimalustest koolitustoetuse ja teenusest töötaja koolituskulude hüvitamisest tööandjale.

UI/UX disaineri amet on üks nõutumaid IT- ja disainitööstuses. Selle atraktiivsus seisneb mitte ainult mitmekesistes karjäärivõimalustes ja kõrges palgas, vaid ka selles, et UI/UX disaini saab õppida igas vanuses ja täiesti algtasemelt.

UX disain ehk kasutajakogemuse disain keskendub kasutajate käitumise analüüsimisele, saamaks aru nende vajadustest (see koosneb testimisest, konkurentsi analüüsist jne). UI ehk kasutajaliidese disain käsitleb visuaalset poolt, et lõpp-prototüüp oleks intuitiivne ja näeks hea välja (keskendutakse tüpograafiale, värvidele ja üldisele graafilisele disainile jne).

12-päevase õppeprogrammi eesmärk on anda põhjalikke teadmisi ja praktilisi oskusi, kuidas UX/UI disainiprotsess toimib ning kuidas seda rakendada. Tunnid koosnevad nii teooriast kui ka praktilistest harjutustest. Teoorias räägitakse UX/UI põhiprintsiipidest, meetoditest, parimatest praktikatest, mustritest ja kuidas kogu protsess ühtse tervikuna toimib. Praktilises osas toimub õpitu rakendamine. Koolitusel osalemise eelduseks on baasoskused arvuti kasutamisel. Eelnevaid teadmisi ja oskusi UX/UI valdkonnas ei eeldata. Iga õppepäev on järelkuulatav 14 päeva jooksul peale selle toimumist endale sobival ajal. Võimalus on osaleda ka üksikutel päevadel eraldi.

Koolitusele on oodatud kõik, kes soovivad omandada põhiteadmisi kasutajakogemuse (UX) ja kasutaja liidese (UI) disainimisel. Seega sobib koolitus nii neile, kes soovivad eriala vahetada ning midagi uut õppida, kui ka neile, kes soovivad oma teadmisi täiendada UX/UI erialal (sh. IT spetsialistid).

Koolituse läbinu oskab käsitleda Figma programmi, teab ja oskab kasutada erinevaid ideede loomisprotsesse, teab, mis on kasutaja testimine ja oskab seda läbi viia, omab teadmisi, kuidas luua erinevaid veebilehti, äppe ja portaale.

Õppeprogrammi viib läbi põhjalike teadmistega praktik Hans Uustalu.

Osalemistasu on 2148 €+km (Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskuse sooduspakkumistega liitujale 1908 €+km). Soovi korral on võimalik õppeprogrammi eest tasuda ka kolmes osas. Võimalus on osaleda ka üksikutel päevadel eraldi, märkides registreerumisel, mis päeva(de)l soovid osaleda. Ühe õppepäeva hind on 179 €+km (sooduspakkumistega liitujale 159 €+km). Hinna sisse kuulub iga õppepäeva järelvaatamise võimalus veebis 14 päeva jooksul pärast toimumist info kinnistamise eesmärgil.

Õppe kogumaht 50 AT. Koolituspäevad on interaktiivse ülesehitusega, kus toimub koolitaja ning osaleja vaheline dialoog ning praktilised harjutused. Osalejad saavad personaalselt vastused enda küsimustele. Kursus lõpeb elektroonilise kirjaliku arvestusega. UX/UI õppeprogrammi tunnistuse saavad kõik, kes on läbinud kogu programmi.

Töö toimub väikestes gruppides ja kohtade arv on piiratud!

Hinna sisse kuulub koolituse järelvaatamise võimalus 14 päeva jooksul.

Advertisement banner

Programm

06.11.2024

1. ÕPPEPÄEV


09:30 – 13:00

Mis on UX/UI disain, mida see endas sisaldab ja kuidas protsess töötab?

  • Üldine tutvustus UX eesmärkidest
  • Mis on UI?
  • Kuidas UX ja UI koos töötavad?
  • Mõistete lahti kirjeldamine
  • Erinevate protsessi osade üldine lahti kirjeldamine
  • Mis on kasutegur?
  • „Design Thinking“
  • Päeva kokkuvõte – mida õppisime?

13.11.2024

2. ÕPPEPÄEV


09:30 – 13:00

Mis on uurimustöö (Research)? Uurimustöö läbiviimise meetodid (praktiline teostus, konkurentsianalüüs ja uurimusküsimused)

  • Miks on uurimistööd (Research’i) vaja teha?
  • Erinevad uurimismeetodid ja nende võtted
  • Mis on kvalitatiivne uurimismeetod?
  • Mis on kvantitatiivne uurimismeetod?
  • Persoonade loomine
  • Kasutajateekondade ettevalmistus
  • Eksperthinnang
  • Konkurentsianalüüs
  • Päeva kokkuvõte – mida õppisime?

20.11.2024

3. ÕPPEPÄEV


09:30 – 13:00

Praktiline teostus: eksperthinnang ning konkurentsianalüüs

  • Erinevate UX/UI printsiipide põhjalik tutvustus
  • Teeme läbi reaalse uurimistöö
  • Konkurentsianalüüs
  • Eksperthinnang
  • Uurimisküsimuste koostamine
  • Teema püstitamine
  • Kasutajatestimise ettevalmistused
  • Päeva kokkuvõte – mida õppisime?

27.11.2024

4. ÕPPEPÄEV


09:30 – 13:00

Mis on kasutajatestimine ja kuidas prototüübini jõuame?

  • Erinevate kasutajatestimise meetodite tutvustus
  • Kasutajatestimise praktiline läbiviimine
  • Eelnevalt tehtud töö rakendamine
  • Observatsioonitabelite täitmine
  • Vigade avastamine
  • Analüüs – mida saab paremaks teha?
  • Päeva kokkuvõte – mida õppisime?

04.12.2024

5. ÕPPEPÄEV


09:30 – 13:00

Kuidas alustada ideede genereerimisega ja milleks meil seda vaja on? (printsiibid)

  • Ideede genereerimismeetodite tutvustus
  • Uurimustulemuste alusel uute ideede genereerimine
  • Divergeerimise ja konvergeerimise meetodite kasutamine
  • Kontseptsiooni loomine
  • Joonistamine (sketšimine)
  • Kuidas võtame konkurentsianalüüsis saadud info ja kasutame seda ideede genereerimisel?
  • FigJami kasutamine
  • Päeva kokkuvõte – mida õppisime?

11.12.2024

6. ÕPPEPÄEV


09:30 – 13:00

Erinevad prototüüpimise meetodid ja nende eesmärgid

  • A/B testimine
  • Kasutatavuse testimine
  • Paberprototüübi testimine
  • Wizard of Oz testimine
  • Eye tracking
  • Card sorting
  • Päeva kokkuvõte – mida õppisime?

18.12.2024

7. ÕPPEPÄEV


09:30 – 13:00

Sissejuhatus prototüüpimisse

  • Joonistamine
  • Mustritega tutvumine
  • Printsiipide meeldetuletus
  • Site maping
  • Kasutajateekondade tegemine
  • Päeva kokkuvõte – mida õppisime?

15.01.2025

8. ÕPPEPÄEV


09:30 – 13:00

Wireframing – mis see on ja kuidas seda teha? (praktiliselt)

  • Miks on vaja raamistikke ehk wireframe’e?
  • Kuidas neid koostada?
  • Kuidas wireframe’mine on ühenduses eelnevate sammudega ja edasise prototüüpimisega?
  • Miks on prototüüpimiseks vajalik?
  • Wireframe’ide koostamine Figmas
  • Põhiliste lehekülgede tegemine
  • Päeva kokkuvõte – mida õppisime?

22.01.2025

9. ÕPPEPÄEV


09:30 – 13:00

Prototüübi praktiline teostus Figma keskkonnas

  • Kuidas teha stiililehte?
  • Kuidas kasutada stiilielemente nii, et oleks lihtne?
  • Komponentide tegemine
  • Kuidas saada võimalikult kiiresti wireframe’idest prototüüp?
  • Miks meil teekondi vaja on?
  • Lehekülgede ühendamine (tutvumine)
  • Läbiklikkimine (tutvumine)
  • Päeva kokkuvõte – mida õppisime?

29.01.2025

10. ÕPPEPÄEV


09:30 – 13:00

Prototüübi ühendamine

  • Erinevad ühendamismeetodid
  • Rohkemate vaadete tegemine ja täpsemad klikkimised
  • Teekondade uuesti läbimõtlemine
  • Kuidas parimalt ja kiiremini erinevaid interaktsioone luua?
  • Testimiseks prototüübi ettevalmistamine
  • Erinevad funktsioonid nagu hover, onclick, mõnele enter jne.
  • Layout’ide lõplik mõistmine
  • Päeva kokkuvõte – mida õppisime?

05.02.2025

11. ÕPPEPÄEV


09:30 – 13:00

Tulemuste analüüsimine kasutajatestimise baasil

  • Testimistulemuste analüüsimine
  • Persoona loomine
  • Kuidas tulemust hinnata?
  • Tabelite täitmine
  • Soovituste kirjeldamine
  • Muudatuste sisseviimise ettevalmistus
  • Päeva kokkuvõte – mida õppisime?

12.02.2025

12. ÕPPEPÄEV


09:30 – 13:00

Kokkuvõte

  • Mida õppisime?
  • Küsimused
  • Testimine
  • Analüüsime
  • Prototüüpimine
  • Wireframing
  • Joonistamine
  • Ettevalmistamine
  • Erinevate testimismeetodite meeldetuletus

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Arenguprogramm

Lektorite arv:

1

Sihtrühm:

Koolitusele on oodatud kõik, kes soovivad omandada põhiteadmisi kasutajakogemuse (UX) ja kasutaja liidese (UI) disainimisel. Eelnevaid teadmisi ja oskusi UX/UI valdkonnas ei eeldata.

Õppemeetodid:

Õppe kogumaht 50 AT. Koolituspäevad on interaktiivse ülesehitusega, kus toimub koolitaja ning osaleja vaheline dialoog ning praktilised harjutused. Osalejad saavad personaalselt vastused enda küsimustele. Kursus lõpeb elektroonilise kirjaliku arvestusega. UX/UI õppeprogrammi tunnistuse saavad kõik, kes on läbinud kogu programmi. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 – 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:

Eveli Reitelmann

Toitlustus:

Ei

* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi