Kuidas toime tulla manipulaatoriga ja olla ise mõjustaja?
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 17.09.2020 - 17.09.2020 Registreerimise lõpp: 15.09.2020 Kestvus: Asukoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn) Hind: 179 € + kmEesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Kuidas toime tulla manipulaatoriga ja olla ise mõjustaja?
Enda usutavuse ja mõjuvõimu suurendamiseks, inimeste kallutamiseks ning konkurendi mahategemiseks kasutatakse sageli demagoogiavõtteid ja manipulatsiooni.
Kuidas kollektiivis manipulaatoreid ära tunda ning ennast nende mõju eest kaitsta? Kuidas jääda ise vestluse mõjustajaks olles vastamisi demagoogiga?
Koolituse eesmärk on anda teadmised manipulatsiooni ja demagoogia võtete kohta, et õppida seda kasutavat inimest ning tema taotlusi läbi nägema. Lisaks saab teadmised, kuidas kujundada oskust olla veenev ja innustav.
Praktilisi nõuandeid jagab Liina Randmann PhD – Tallinna Tehnikaülikooli tööpsühholoog ning personalijuhtimise programmijuht.
Koolituse käigus saavad osalejad hinnata enda kalduvust manipuleerida ja mõjusa veenmise oskuse taset.
Koolitus toimub saalis, kuid soovi korral on võimalik osaleda ka veebis otseülekande vahendusel ning küsida reaalajas esinejatelt küsimusi. Hind on mõlemal juhul sama.
Programm
Registreerimine ja hommikukohv koos suupistetega
09:30 - 10:00
Kuidas toime tulla manipulaatoriga ja olla ise mõjustaja?
10:00 - 11:30
-
Tallinna Tehnikaülikool, tööpsühholoog, PhD
- "Kontori poliitika" olemus ja tunnusjooned
- Sisegrupid ja välisgrupid
- Sagedasemad manipulatsioonivõtted
- Manipulaatorile omased käitumisjooned ja isiksusejooned
- Põhjused, miks inimesed hakkavad teisi ära kasutama
- Manipulaatorite sihtrühmad
- Omadused, mis muudavad inimesed haavatavateks
- Demagoogia võtted, mida kasutatakse enda usustavuse ja mõjuvõimu suurendamiseks
Toekas kohvipaus
11:30 - 12:00
Koolitus jätkub
12:00 - 13:30
Liina Randmann
Tallinna Tehnikaülikool, tööpsühholoog
- Variautoritaarsuse olemus ja avaldumisvormid
- Positiivse ja konstruktiivse vastasmõju olemus, tunnused ja tingimused
- Positiivne sõltuvussuhe
- Omadused ja käitumisjooned, mis on vajalikud teiste innustamiseks ja suunamiseks
- Mõjus veenmine ja enesekehtestamise oskus
- Mulje kujundamise strateegiad
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Saalikoolitus
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Õppe kestvus 4 AT. Interaktiivne loeng, auditooriumi kaasatus. Koolituse teoreetilist osa ilmestavad praktilised näited ja nende analüüs. Koolituse tulemusi hinnatakse aruteluse käigus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus.
Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.
Loobumistingimused:
Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.
Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Projektijuht:
Mari Teppo, sündmuste produtsent
Toitlustus:
Jah
* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.