Kuidas teha koostööd ebasümpaatse kolleegiga?
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 10.06.2020 - 10.06.2020 Registreerimise lõpp: 08.06.2020 Kestvus: Asukoht: Online-koolitus Hind: 79 € + kmEesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Kuidas teha koostööd ebasümpaatse kolleegiga?
Põhjus, miks rõõmuga tööle ei minda peitub enamasti inimestes, mitte tööülesannetes. On inimesi, kellega on lihtne suhelda ja inimesi, kellega suheldes on alati pinge õhus ning konfliktid lihtsad tekkima.
Koolituse eesmärk on jagada toimivaid juhiseid sellest, kuidas olla empaatiline juht ja toetav kolleeg kellelegi, kes ei ole n.ö meie inimene.
Koolituse läbinu teab, kuidas säilitada positiivsust ja kuidas suhelda stressivabalt ka negatiivsust ja tüli külvavate kolleegidega.
Praktilisi nõuandeid jagab Liina Randmann PhD – Tallinna Tehnikaülikooli tööpsühholoog ning personalijuhtimise programmijuht.
Programm
Kuidas teha koostööd ebasümpaatse kolleegiga?
10:00 - 12:00
-
Tallinna Tehnikaülikool, tööpsühholoog
Enamasti ei saa me valida, kellega koostööd peame tegema. Oleme osutunud tööle valituks oma kompetentside ja mitte iseloomu alusel. See, kuidas me ebameeldivalt käituvate töökaaslaste käitumisele reageerime peaks olema meie teadlik valik. Kerge on minna kaasa nende negatiivsete emotsioonidega, kuid see teeb meie jaoks olukorra ainult halvemaks. Nii nende, kui meie enda sobimatu käitumine võib põhjustada mõttetut stressi, mis mõjutab meie suhteid nii tööl kui väljaspool seda. Oluline on osata kontrollida enda käitumist ja valida käitumisviisid, mis võimaldavad oma tööd liigse stressita teha.
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Saalikoolitus
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Õppe kestvus 2,6 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on täitnud kõiki õppekava läbimise nõudeid täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.
Loobumistingimused:
Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.
Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Projektijuht:
Mari Teppo, sündmuste produtsent
Toitlustus:
Ei
*Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.