Ärivaidluste lahendamine – ennetamine on pool võitu
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 05.02.2021 - 05.02.2021 Registreerimise lõpp: 06.01.2021 Kestvus: 2,7 AT Asukoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn) Hind: 179 € + kmEesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Ärivaidluste lahendamine – ennetamine on pool võitu
Äritegevuse käigus võib paratamatult erinevate osapoolte vahel tekkida arusaamatusi ning vaidlusi. Levinumad neist on seotud töölepingute lõpetamise või muutmisega ning võlgade, osaluste ja muu vara jagamisega. Ka aktsionäride/osanike vahelised ning ettevõtete vahelised lepingulised vaidlused on üsna sagedased. Mõnikord õnnestub osapooltel lahendada konflikt rahumeelselt, kuid tuleb ette ka olukordi, kus kokkulepet ei saavutata ning võetakse ette kohtutee. Neile, kes väärtustavad oma aega, raha, mainet ning suhteid teise osapoolega, on parimaks lahenduseks esmajoones vaidluste ennetamine, kuid juba tekkinud vaidluste puhul nende oskuslik lahendamine.
Kuidas ennetada vaidlusi? Kuidas juba tekkinud vaidlusi oskuslikult lahendada?
Koolituse eesmärk on anda ülevaade ärivaidluste tekkepõhjustest ning tehnikatest, kuidas neid lahendada ja ennetada.
Koolituse läbinu saab aru ja oskab prognoosida ärivaidluste põhjusi, oskab luua eeldusi siduvate kokkulepeteni jõudmiseks ning omandab uusi oskusi vestluste tulemuslikuks juhtimiseks.
Praktilisi teadmisi jagab läbirääkimiste nõustaja, koolitaja ja lepitaja Ilona Nurmela, kel on 12 aastat kogemust vaidluste lahendamisel ja ennetamisel.
Koolitus toimub saalis, kuid soovi korral on võimalik osaleda ka veebis otseülekande vahendusel ning küsida reaalajas esinejatelt küsimusi. Hind on mõlemal juhul sama.
Programm
Registreerimine ja hommikukohv koos suupistetega
09:30 - 10:00
Ärivaidluste lahendamine
10:00 - 12:00
-
Läbirääkimiste nõustaja, koolitaja ja lepitaja
- Kus kohast tekivad ärivaidlused? Kas neid on võimalik kuidagi ennetada?
- Vältimine vs ennetamine vs lahendamine - näpunäiteid elutervete strateegiate kujundamiseks ja teiste käitumisest arusaamiseks
- Erinevad juhtide tüübid - tehnikad nendega paremini toime tulemiseks
- Läbirääkimiste ABC - huvipõhiste läbirääkimiste 7 elementi
- Suhtlemine nii vaidluste kui ka koostöö korral
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Saalikoolitus
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Õppe kestvus 2,7 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega
Loobumistingimused:
Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.
Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Kui valitsus keelab covidi leviku tõttu kogunemised, viiakse koolitus veebi ning osalemistasu jääb samaks.
Projektijuht:
Kätlin Susi
Toitlustus:
Jah
* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.