Facebooki reklaamide koostamise ja haldamise koolitus
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 27.05.2021 - 27.05.2021 Registreerimise lõpp: 26.05.2021 Kestvus: 6 AT Asukoht: Online-koolitus Hind: 199 € + kmEesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner
Facebooki reklaamide koostamise ja haldamise koolitus
Facebooki reklaamide koostamise ja haldamise koolitusel tutvume Facebooki reklaamihalduri (Ads manager) ning selle olulisemate funktsionaalsustega edukaks alustamiseks. Õpime, mis on Facebooki reklaamikonto ja kuidas seda efektiivselt kasutada ning mis on erinevate kampaaniatüüpide eesmärk. Teeme tutvust parimate praktikatega nii strateegia, sihtrühmade kui ka reklaamide loomisel. Saame teada, milliseid erinevaid reklaamiformaate on olemas ning miks on oluline seadistada “tracking”. Õpime, kuidas tulemusi õigesti tõlgendada ning millised on levinud valearusaamad. Lisaks saame teadmised, kuidas toimivad online-reklaamidega pettused ja kuidas neid minimeerida, et reklaamiraha tooks võimalikult palju tagasi.
Koolituse läbinu oskab valida sobiva strateegia eesmärkide täitmiseks; iseseisvalt luua Facebooki reklaame; luua uusi sihtrühmasid; hinnata reklaamide tõhusust ning läbi viia reklaamidega eksperimente ja testimist.
Praktilise koolituse viib läbi Bolti turundusspetsialist Reimo Ärm, kes on koolitanud tudengeid ja väikeettevõtteid aastast 2016 ning konsulteerinud suurfirmasid aastast 2017 erinevate reklaamplatvormide (neist tuntumad Facebook Ads ja Google Ads) kasutamisel.
*Kasuks tuleb, kui on eelnevalt loodud Facebook Business Manager konto, et saada koolituspäevast maksimum.
Kuidas online-koolitus toimub?
- Mõni päev enne koolituse toimumist saadame registreerunutele lingi, mille kaudu saab toimumispäeval siseneda online-koolituse keskkonda. Vajalik arvuti ja hea interneti olemasolu.
- Koolituse ajal saab lisaks kuulamisele esitada koolitajale küsimusi.
- Lisaks saadame peale online-koolitust järelvaatamise lingi, mis on aktiivne 14 päeva.
Programm
Veebikeskkonda kogunemine
09:50 - 10:00
Facebooki reklaamide koostamine ja haldamine
10:00 - 11:30
-
Bolt, Advertising Specialist
- Mis on Facebooki reklaamikonto ja kuidas seda efektiivselt kasutada?
- Millised on kampaaniatüübid ja mis on nende eesmärk?
- Kuidas kasutada olemasolevaid sihtrühmasid ja luua uusi?
Paus
11:30 - 11:45
Koolitus jätkub
11:45 - 13:15
Reimo Ärm
Bolt, Advertising Specialist
- Strateegia loomine
- Reklaamide formaadid ja parimad praktikad
- Trackingu seadistamine ja selle olulisus
Paus
13:15 - 13:45
Koolitus jätkub
13:45 - 15:30
Reimo Ärm
Bolt, Advertising Specialist
- Mida ja kuidas testida?
- Kuidas tulemusi õigesti tõlgendada ning millised on levinud valearusaamad?
- Online-reklaamide pahupool
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Webinar
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Õppe kestvus 6 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.
Loobumistingimused:
Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.
Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Projektijuht:
Kätlin Susi
Toitlustus:
Ei
Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi