Koolitus: Negatiivse sõnumi oskuslik edastamine ning kuidas mõista keerulise iseloomuga inimesi?

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 10.10.2017 - 10.10.2017 Registreerimise lõpp: 06.10.2017 Kestvus: Asukoht: V SpaaHotell (Riia 2, Tartu) Hind: 159 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Paratamatult tuleb igapäevases töökeskkonnas edastada negatiivseid sõnumeid ning suhelda negatiivselt meelestatud inimestega. Koondamine, töötasu alandamine, kollektiivi- ja organisatsioonisisesed probleemid ning keeruliste inimtüüpidega suhtlemine –  need kõik nõuavad oskuslikku lähenemist.

Kuidas negatiivsete sõnumitega toime tulla? Millised on negatiivse sisuga sõnumi edastamise viisid? Kuidas suhelda negatiivselt meelestatud inimestega? Nendel ja paljudel teistel olulistel teemadel arutlevad ja annavad nõu suhtekorraldaja Aune Past ning isiksuse- ja sotsiaalpsühholoogia vanemteadur Toivo Aavik.

Advertisement banner

Programm

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistega


09:30 - 10:00

Kuidas suhelda negatiivselt meelestatud inimestega?


10:00 - 11:30

  • Toivo Aavik

    Toivo Aavik

    Tartu Ülikool, isiksuse- ja sotsiaalpsühholoogia kaasprofessor

  • Millised inimesed tekitavad probleeme ja miks?
    Eesmärk - kuidas erinevad inimesed võivad põhjustada konflikte ja õppida tuvastama vähemalt 6 tüüpi "keerulisi" inimesi.
  • Kuidas käituda erinevat tüüpi "negatiivsete" inimestega?
    Eesmärk - suurendada erinevate strateegiate ja taktikate hulka.
  • Kuidas ise mitte sattuda "negatiivsete" inimeste nimistusse?
    Eesmärk - diagnoosida iseennast.

Toekas kohvipaus


11:30 - 12:00

Kas negatiivse vestluse läbiviimine on enesetapp?


12:00 - 13:30

  • Aune Past

    Aune Past

    EPRA kommunikatsiooni konkursil sisekommunikatsiooni strateegia loomise eest eriauhinna saanud praktik ja koolitaja, sisekommunikatsiooni käsiraamatu “Too oma meeskond ühte paati” autor

Ettekandes tuleb juttu negatiivse vestluse  ettevalmistamisest kuni võimalike tagajärgedeni välja.

  • Kelle vaatevinklist on negatiivne vestlus negatiivne?
  • Mida me öelda tahame?
  • Mida me tahame, et teised teeksid?
  • Kuidas me tahame, et teised ennast tunneksid?
  • Kas negatiivne vestlus on lõpp või uus start?
  • Kus tekib tähendus?
  • Negatiivse vestluse kriitilised punktid

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Saalikoolitus

Lektorite arv:

2

Sihtrühm:

Juhid, personalijuhid, kommunikatsioonijuhid, keskastmejuhid, alustavad ettevõtjad ning teised teemast huvitatud.

Õppemeetodid:

Õppe kestvus 4 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus.

Loobumistingimused:

Kirjalikul teavitamisel 100% maksumusest kuni 18.09.2017; 50% maksumusest ajavahemikul 19.09 – 03.10.2017. Kui loobutakse hiljem kui 03.10.2017 osavõtutasu ei tagastata ning arve kuulub tasumisele. Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras

Projektijuht:

Maarja Püssim

Toitlustus:

Jah

*Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.