IT-tootejuhi arenguprogramm
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 09.10.2024 - 20.11.2024 Registreerimise lõpp: 19.11.2024 Kestvus: 46 AT Asukoht: Online-arenguprogramm Hind: 1554 € + km Ühe õppepäeva hind: 259 € + kmEesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner
IT-tootejuhi arenguprogramm – Vii tootejuhtimine uuele tasemele ja tõsta oma ettevõtte konkurentsivõimet!
* Uurige lähemalt ka Eesti Töötukassa võimalustest koolitustoetuse ja teenusest töötaja koolituskulude hüvitamisest tööandjale.
IT-tootejuhi arenguprogrammi eesmärk on anda põhjalikud praktilised teadmised tehnoloogiapõhiste toodete loomise ja juhtimise kohta, mis aitavad lahendada lõppkasutajate probleeme. Kursus põhineb praktilistel ülesannetel (sh Disain Sprint metodoloogial põhinev töötuba) ning kaasaegsete tehnoloogiatoodete näidetel (Facebook, Spotify, Netflix jne), mis selgitavad, kuidas töötavad tootemeeskonnad. Selle koolituse läbimine mitte ainult ei tugevda osalejate teadmisi ja oskusi tootejuhtimises, vaid ka suurendab nende väärtust tööturul, andes neile vajalikud vahendid, et osaleda tootearendusprotsesside juhtimises ja toetada ettevõtte kasvu ja innovatsiooni.
Kursusel õpime nullist toote avastamise ja tarnimise protsesse – alates probleemi uurimisest kuni lahenduse avaldamiseni, seejuures keskendudes tootejuhi rollile igas etapis. Uurime, kes on tootejuht, milline on tema funktsioon vastavas toote elutsükli etapis ja kuidas see roll erineb sellistest rollidest nagu projektijuht või tooteomanik. Käsitleme probleemipõhiseid versus funktsioonipõhiseid lähenemisviise ning puudutame selliseid teemasid nagu tootevisioon, strateegia, eesmärgid ning suhted erinevate huvipooltega.
Koolitusele on oodatud kõik, kes soovivad saada baasteadmisi tootejuhtimisest ja planeerivad oma esimest töökohta tootejuhtimise alal. Samuti on oodatud juunior tootejuhid, tooteomanikud, projektijuhid, tarkvaraarendajad, turundajad, disainerid, IT juhid (et nad saaksid tootejuhtimise funktsiooni ettevõttes paremini toetada) ning kõik, kes soovivad oma oskusi tootejuhtimise suunas täiendada ja uusi tööriistu õppida. Lisaks on oodatud inimesed, kes plaanivad luua oma toodet (start-up’i alustamine) või on seda juba teinud ja soovivad paremini mõista tootejuhtimise protsesse, et edukalt tooteid edasi arendada.
Koolituse läbinu:
- mõistab tootejuhtimise põhimõisteid;
- saab aru tootejuhi rollist ning tema kohustustest;
- saab aru tootejuhtimise tähtsusest ja selle mõjust ettevõtte üldisele edule;
- mõistab toote taga oleva “Miks” tähtsust;
- oskab töötada kaasaegsete tootemeeskondadega ning mõistab, kuidas nad loovad firmale ja kasutajatele väärtust;
- oskab läbida toote avastamise etappe koos näidistoodetega;
- oskab rakendada erinevaid tootejuhtimise raamistikke;
- oskab paremini toetada tootejuhtimise funktsiooni omas ettevõttes;
- mõistab põhiprintsiipe tootevisiooni, tootestrateegia ja eesmärkide seadmise kohta;
- saab asuda tööle algtaseme tootejuhi ametikohale.
Koolitusel osalemiseks on vajalik baastasemel inglise keele oskus ning põhiteadmised arendusmetoodikatest nagu Agile ja Waterfall.
Programmi sisukaid ja praktilisi õppepäevi viivad läbi Seda Sahradyan ja Karolin Kaplan.
Töö toimub väikestes gruppides ja kohtade arv on piiratud!
Osalemistasu on 1554 €+km (Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskuse sooduspakkumistega liitujale 1074 €+km). Soovi korral on võimalik arenguprogrammi eest tasuda ka kahes osas. Hinna sisse kuulub iga õppepäeva järelvaatamise võimalus veebis 14 päeva jooksul pärast toimumist info kinnistamise eesmärgil.
Täiendõppe kogumaht 46 AT, millest iseseisev töö 14 AT. Koolituspäevad on interaktiivse ülesehitusega, kus toimub koolitaja ning osaleja vaheline dialoog ning praktilised harjutused. Osalejad saavad personaalselt vastused enda küsimustele. Kursus lõpeb kirjaliku iseseisva tööga. Tootejuhi arenguprogrammi tunnistuse saavad kõik, kes on läbinud kogu arenguprogrammi.
Programm
09.10.2024
1. ÕPPEPÄEV
09:00 – 13:30
Sissejuhatus tootejuhtimisse. Tootemeeskonnad. Visioon, strateegia ja eesmärgid.
-
Endine Pipedrive ning praegune Glia vanem tootejuht; Tallinna Ülikooli lektor
Sissejuhatus tootejuhtimisse
Eesmärk on anda laiem ülevaade tootejuhtimise valdkonnast, tutvuda vajalike terminite ning mõistetega ja tutvuda tootejuhi rolliga. Uurime, kes on tootejuht, kust antud ametikoht pärineb, mis on selle peamised kohustused, teadmised ja oskused. Lisaks võrdleme tootejuhi roll sarnaste ametikohtadega ning räägime, kes tootejuht ei ole. Viimaseks vaatleme tootejuhtimise ameti tüüpe ja hierarhiat.
- Mis on tootejuhtimine?
- Põhiterminid ja mõisted
- Kes on tootejuht?
- Võrdlus sarnaste rollidega
- Tootejuhtimise ametid ja hierarhia
Tootemeeskonnad ja koostöö
Siin keskendume tugevate tootemeeskondade ülesehitusele, sellesse kuuluvatele rollidele ning nende omavahelisele dünaamikale. Vaatleme kesksena tootejuhi rolli ning tema suhteid ümbritsevate rollidega. Keskendume sellele, kuidas tugevad tootemeeskonnad töötavad ja läbi milliste sammude saab tootejuht sellele kaasa aidata.
- Tootemeeskonna koostöö
- Tootedisaineri roll
- Arendaja roll
- Muud toetavad rollid
Visioon, strateegia ja eesmärgid
Õppepäeva viimases osas käsitleme kolme teemat:
- Visioon – kuhu me jõuda tahame?
- Strateegia – kuidas me selleni jõuame?
- OKR’id (Objectives and Key Results) – kuidas me teame, et oleme õigel teel?
16.10.2024
2. ÕPPEPÄEV
09:00 – 13:30
Probleemi avastamine ja valideerimine. Rühmatöö.
-
Endine Pipedrive ning praegune Glia vanem tootejuht; Tallinna Ülikooli lektor
Teisel õppepäeval keskendume toote avastamise protsessile (Product Discovery) ja selle esimesele kahele sammule.
Probleemi avastamine (Problem discovery)
Eesmärk on selgitada, miks tootejuhtimise protsess algab just sellest etapist, tuues näiteid erinevatest kaasaaegsetest toodetest. Seejärel käsitleme erinevaid probleemi mõistmise ja avastamise metoodikaid, mida on võimalik oma töös kasutada (eraldi või kombineeritult). Samuti tutvume Jobs to be done raamistikuga.
Probleemi valideerimine (Problem validation)
Probleemi valideerimise sessioonis selgitame, kuidas me teame, et avastatud probleem(id) on väärt lahendamist, kuidas neid prioritiseerida ja millised meetodid aitavad valideerimisele kaasa. Samuti tutvume probleemi defineerimise (Problem definition) metoodikatega.
Rühmatöö
Rühmatöö käigus paneme õppepäeva jooksul õpitu praktikasse, võttes aluseks igapäevaelu näiteid.
30.10.2024
3. ÕPPEPÄEV
09:00 – 13:30
Lahenduse avastamine ja valideerimine. Rühmatöö. Planeerimine ja dokumentatsioon
-
Endine Pipedrive ning praegune Glia vanem tootejuht; Tallinna Ülikooli lektor
Kolmandal õppepäeval keskendume eelkõige lahenduse avastamis- ja valideerimisetappidele.
Lahenduse avastamine (Solution discovery)
Antud sessioonis räägime, milline on hea sisend lahendile, tutvume erinevate võimalustega lahendi leidmiseks, põhinedes erinevatele digitaaltoodete näidetele. Samuti, vaatleme kuidas on võimalik ideid visualiseerida.
Lahenduse valideerimine (Solution delivery)
Arutleme, kuidas on võimalik paremini aru saada, milline idee või lahend on väärt teostamist. Katame kriitiliste riskide teemat ning tutvume erinevate tehnikatega, mis aitavad ideid valideerida.
Rühmatöö
Rühmatöö käigus paneme õppepäeva jooksul õpitut praktikasse, keskendudes eelkõige riskidele ja võttes aluseks praktilisi näiteid.
Planeerimine ja dokumentatsioon
Päeva lõpus tutvume planeerimistehnikatega, räägime dokumentatsioonist, selle olulisusest tootejuhtimises ja dokumentatsiooni printsiipidest.
06.11.2024
4. ÕPPEPÄEV
09:00 – 13:30
Disainisprint metodoloogial põhinev ideeloome töötuba - esimene osa
-
Endine Pipedrive ning praegune Glia vanem tootejuht; Tallinna Ülikooli lektor
-
Pipedrive, vanem tootedisainer
Töötuba koosneb struktureeritud tegevustest, mis julgustavad loovat mõtlemist, koostööd ja erinevate ideede genereerimist etteantud väljakutse lahendamiseks.
Koolituspäeva eesmärk on tutvuda disainisprint metodoloogiaga ja praktiseerida kindlaid meetodeid ideeloome eesmärgil.
- TEOORIA
- Mis on disainiprint?
- Olulised rollid ja tööriistad?
- Kuidas on disainisprint struktureeritud?
- Millal disainisprinti läbi viia?
- Mis võib valesti minna?
- PRAKTILINE OSA
- Oma tiimi disainiväljakutsega tutvumine
- Inspiratsioonilõuendi loomine (Lightning Demo)
- Ajaraamis meetodil Pöörane 8 (Crazy 8s)
- Individuaalsete lahenduste eskiiside loomine (Solution sketch)
07.11.2024
5. ÕPPEPÄEV
09:00 – 13:30
Disainisprint metodoloogial põhinev ideeloome töötuba - teine osa
-
Endine Pipedrive ning praegune Glia vanem tootejuht; Tallinna Ülikooli lektor
-
Pipedrive, vanem tootedisainer
Töötuba koosneb struktureeritud tegevustest, mis julgustavad loovat mõtlemist, koostööd ja erinevate ideede genereerimist etteantud väljakutse lahendamiseks.
Koolituspäeva eesmärk jätkata praktiliste ülesannetega sealt kus eelmisel päeval pooleli jäime.
- PRAKTILISE OSA JÄTKAMINE
- Lahenduse eskiiside tutvustamine ja arutelu tiimides
- Hääletamine ja otsuste langetamine, millise lahenduse ja/või lahenduse osadega edasi minna
- Piltloo koostamine (Storyboarding) tiimis
- Kontseptsioonide presenteerimine grupile
20.11.2024
6. ÕPPEPÄEV
09:00 – 13:30
Iseseisva töö kaitsmine
-
Endine Pipedrive ning praegune Glia vanem tootejuht; Tallinna Ülikooli lektor
Koolituse viimane päev on suunanud iseseisva töö kaitsmistele. Eesmärgiks ei ole ainult koolituse käigus õpitud teadmisete töösse rakendamine, vaid ka osaleja ettevalmistamine sarnasele ülesandele, mida paljud tooteorganisatsioonid kasutavad tootejuhtide värbamisel.
Õppepäeva käigus esitleb (pitchib) iga osaleja oma tööd, mis põhineb digitaalsel tootel, mille osaleja on valinud. Kaitsmise ajal vastab esitleja koolitaja ja teiste osalejate poolt esitatud küsimustele ja/või võtab osa tekkinud arutelus.
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Arenguprogramm
Lektorite arv:
2
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Täiendõppe kogumaht 46 AT, millest iseseisev töö 14 AT. Koolituspäevad on interaktiivse ülesehitusega, kus toimub koolitaja ning osaleja vaheline dialoog ning praktilised harjutused. Osalejad saavad personaalselt vastused enda küsimustele. Kursus lõpeb kirjaliku iseseisva tööga. Tootejuhi arenguprogrammi tunnistuse saavad kõik, kes on läbinud kogu arenguprogrammi. Programm toimub veebikeskkonnas ning koosneb 6-st põhjalikust õppepäevast.
Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.
Loobumistingimused:
Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 – 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.
Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Projektijuht:
Kätlin Susi
Toitlustus:
Ei
* Programmi sisu kopeerimine keelatud. Jätame endale õiguse teha kavas muudatusi.