Enesekehtestamine organisatsioonis – kuidas ületada suhtlemistõkked?

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 03.10.2024 Registreerimise lõpp: 03.10.2024 Kestvus: 4 AT Asukoht: Online-koolitus Hind: 229 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind kuni 2. oktoobrini Soodushind: 159 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Online-koolitus: Enesekehtestamine organisatsioonis – kuidas ületada suhtlemistõkked?

Me suhtleme iga päev erinevate inimestega ja pole põhjust arvata, et meie arusaamised ja vajadused langevad alati kokku. Vaidlused ja eriarvamused on igapäevase suhtlemise loomulik osa, nende ärahoidmiseks ei tule loobuda enda õigustest ja huvidest. Selles osas aitab meid enesekehtestamine, mis aitab kaitsta meie huve, väljendada oma vajadusi ja seista oma õiguste eest teiste õigusi eitamata ja seda kõike märkimisväärse ärevuseta ja oma tegelike tunnete väljendamisega.

Kui meil puudub enesekehtestamine, on meil raske enda eest seista ja kinnitada, mida tahame, vajame ja tunneme. Kehtestamise puudumine võib jätta tunde, et me ei ela enam oma elu ega ole midagi muud kui nukk, kes on teiste soovide meelevallas. Enesekehtestamise võimetus võib avalduda mitmel viisil, sealhulgas nii ülemäärase meeldivuse vajaduse kui ka vaenulikkusena.

Koolituse käigus arutleme selle üle, mis muudab mõne situatsiooni ja kõneluse raskeks, milles seisneb enesekehtestamine ja millised oskused selleks on vajalikud ning kuidas õppida enesekehtestav olema.

Koolituse läbinud osaleja:

  • mõistab keeruliste situatsioonide  ja raskete kõneluste kujunemise põhjuseid;
  • mõistab enda mõtteid ja tundeid raskete kõneluste ajal ja oskab neid juhtida;
  • omandab enesekehtestamise põhitehnikad;
  • oskab sõnastada enesekehtestavaid mina-sõnumeid.

Koolitus on õppijakeskne, selle saavutamiseks toimub teadmiste ja oskuste omandamine interaktiivsete lühiloengute, praktiliste harjutuste ja enesereflektsiooni vormis, mis võimaldavad paindlikku lähenemist teemadele ja annavad õppijale võimaluse olla aktiivne õppija ja panustada koolituse õnnestumisse. Aktiivsete õpivormide valiku eesmärgiks on anda õppijale võimalus mõista ja mõtestada õpitavat iseenda jaoks (kujundada sügavat õpihoiakut).

Oodatud on kõik, kes soovivad täiustada oma enesekehtestamise oskust, et suhtlemine kolleegidega sujuks konfliktideta.

Praktilisi nõuandeid jagab Liina Randmann PhD  – Tallinna Tehnikaülikooli tööpsühholoog ning personalijuhtimise programmijuht.

Hinna sisse kuulub koolituse järelvaatamise võimalus 14 päeva jooksul.

Advertisement banner

Programm

03.10.2024


09:20 – 09:30

Kogunemine veebikeskkonda

09:30 – 11:00

Enesekehtestamine organisatsioonis – kuidas ületada suhtlemistõkked?

  • Suhtlemise põhireeglid
  • Käitumine, mis põhjustab suhtlemisprobleeme
  • Neli erinevat suhtlemisviisi ja nende mõju suhete arengule
  • Enesekehtestava käitumise olemus ja keerukus
  • Enesekehtestamine keerukas olukorras, oskused ja põhitehnikad
  • Rasked vestlused ja nende keerukus, negatiivsete sõnumite edastamise raskus

11:00 – 11:15

Sirutuspaus

11:15 – 12:45

Koolitus jätkub

Liina Randmann
Tallinna Tehnikaülikool, tööpsühholoog

  • Emotsioonide juhtimine enesekehtestamisel
  • Aktiivse kuulamise rakendamine vestluspartneri seisukohtade ja ootuste kuulamiseks
  • Enesekindluse suurendamise võimalused
  • Toimetulek vastuseisu või agressiivsete reaktsioonidega
  • Takistused enesekehtestamisel, kognitiivsed moonutused
  • Põhjused, miks enesekehtestamine ebaõnnestub

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Webinar

Lektorite arv:

1

Sihtrühm:

Juhid, tegevjuhid, personalijuhid, kommunikatsioonijuhid, keskastmejuhid, ettevõtjad ning teised teemast huvitatud isikud.

Õppemeetodid:

Õppe kestvus 4 AT. Interaktiivne loeng, auditooriumi kaasatus. Koolituse teoreetilist osa ilmestavad praktilised näited ja nende analüüs. Koolituse tulemusi hinnatakse aruteluse käigus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 – 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:

Kätlin Susi

Toitlustus:

Ei

* Koolituse autoriõigus kuulub Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskusele. Programmi sisu kopeerimine keelatud. Jätame endale õiguse teha kavas muudatusi.

Konsultatsioonid

Kui teil on küsimusi ja vajate individuaalset konsultatsiooni, valige lektor ja registreeruge konsultatsioonile