Kuidas juhina märgata, ennetada ja lahendada töötajate vahelist konflikti?

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 06.12.2024 Registreerimise lõpp: 05.12.2024 Kestvus: 4 AT Asukoht: Online-koolitus Hind: 219 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind kuni 8. detsembrini Soodushind: 159 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Head suhted ja produktiivne koostöö tiimiliikmete vahel sõltub inimeste isikuomadustest, tiimisisesest töökultuurist ja kokkulepetest, aga ka juhi oskusest olla oma rollis tõhus sh märgata, ennetada ning konstruktiivselt sekkuda nii konflikti algfaasis kui ka kriisiolukorras.

Koolitus koosneb teooriast, erinevatest näidetest koolitaja praktikast ning osalejate kaasuste analüüsist ning lahenduste leidmisest praktiliste ülesannete abil.

Koolituse eesmärk on õppida märgata konflikte ning osata leida viise konfliktolukordade ennetamiseks ning konstruktiivseks lahendamiseks meeskonnas.

Koolituse viib läbi enam kui 25-aastase kogemusega psühholoog, koolitaja, coach ja superviisor Viktoria Saat.

Koolituse läbinu mõistab juhi rolli terve psühholoogilise kliima ning inimeste kõrge koostöövõime tagamisel, oskab juhina vältida käitumist, mis võib soodustada konfliktide ja pingete teket ning tunneb peamisi strateegiaid konflikti olukordade lahendamisel.

Hinna sisse kuulub koolituse järelvaatamise võimalus 14 päeva jooksul.

Advertisement banner

Programm

06.12.2024

Kuidas juhina märgata, ennetada ja lahendada töötajate vahelist konflikti?


09:30 – 13:00

  • Millest sõltub terve psühholoogiline kliima ning inimeste kõrge koostöövõime meeskonnas? Juhi roll selles.
  • Juhi käitumine, mis võib mitteteadlikult soodustada konfliktide ja pingete teket meeskonnaliikmete vahel. Kuidas vältida?
  • Juhi roll ja võimalused pingete ja konfliktide lahendamisel. Kuidas sekkuda – peamised  strateegiat pingete ja konfliktide lahendamisel: lahenduskeskne, konstruktiivne, aktiivne, tööülesannetele suunatud.
  • Juht konfliktide vahendaja rollis: ruumi loomine, põhjuste mõistmine, ootuste/lahenduste sõnastamine ja edastamine, kokkulepete sõlmimine, edusammude tunnustamine.

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Webinar

Lektorite arv:

1

Sihtrühm:

Tööandjad, personalijuhid ja -spetsialistid, projektijuhid, meeskonnajuhid, ettevõtete juhid ning kõik teised teemast huvitatud.

Õppemeetodid:

Õppe kestvus 4 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 – 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:

Eveli Reitelmann

Toitlustus:

Ei

* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi

Konsultatsioonid

Kui teil on küsimusi ja vajate individuaalset konsultatsiooni, valige lektor ja registreeruge konsultatsioonile