Pilveteenuste riskid ja lahendused – kuidas vältida levinud vigu ja mida räägib kohtupraktika?

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 04.03.2025 Registreerimise lõpp: 03.03.2025 Kestvus: 3 AT Asukoht: Online-koolitus Hind: 229 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind Soodushind: 159 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

Online-koolitus: Pilveteenuste riskid ja lahendused – kuidas vältida levinud vigu ja mida räägib kohtupraktika?

Pilveteenuste kasutamine on ning asjade pilves hoidmine on üha populaarsem ning on muutunud paljudele ettevõtetele andmehalduseks hädavajalikuks. Kuigi pilvetehnoloogiad on hinnatud nende mugavuse, kiiruse, jõudluse ning paindlikkuse tõttu, tuleb pilveteenuste kasutamise juures tähelepanu pöörata mitmele olulisele asjale. Millised on andmete pilves hoidmise ohud? Miks ja milliseid turvameetmeid peab pilveteenuste kasutamisel rakendama? Kes vastutab teenuse kvaliteetse ja nõuetekohase osutamise eest? Mida tuleb silmas pidada andmekaitse ning GDPR juures? Milline on kohtupraktika?

Koolituse eesmärk on anda teadmised pilveteenuse kasutamise ohtudest ja riskidest ning kuidas neid maandada. Koolituse fookus on päriselulistel õiguslikel probleemidel, millega pilveteenuste tarbimisel (kliendina) ja pilveteenuste osutamisel (teenuse osutajana) kokku puututakse. Koolituse läbinu eristab olulist ebaolulisest ning oskab orienteeruda kõige tähtsamate õigusküsimuste lahendamisel.

Koolituse viib läbi Advokaadibüroo WIDEN vandeadvokaat Henri Ratnik, kes tegutseb peamiselt IT-õiguse valdkonnas ning nõustab kliente seonduvalt IT-lahenduste, pilveteenuste, intellektuaalomandi ning andmekaitse (sh GDPR) küsimustega.

Hinna sisse kuulub koolituse järelvaatamise võimalus 14 päeva jooksul.

Advertisement banner

Programm

04.03.2025


09:50 – 10:00

Kogunemine veebikeskkonda

10:00 – 12:00

Pilveteenustega seotud aktuaalsed õiguse küsimused ja kohtupraktika

  • Pilveteenuste lepingud on pikad ja lohisevad. Kuidas mina kliendina saan aru, millele tähelepanu pöörata ja mis on vähem oluline? Ning kuidas mina pilveteenuse osutajana tean kõige olulisemad asjad korrektselt ära reguleerida?
  • Kellele kuuluvad õigused pilvelahenduses salvestatud andmetele ja dokumendile?
  • Mis saab lepingu lõppedes? Kes ja kuidas vastutab, kui midagi kaotsi läheb?
  • Mis asi on SLA (Service Level Agreement) ja milles tuleks seal kokku leppida?
  • Kas ja kuidas võib isikuandmeid pilvelahenduses talletada?

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Webinar

Lektorite arv:

1

Sihtrühm:

Kõik, kes puutuvad kokku pilveteenuste kasutamise või pakkumisega ja vajavad teadmisi andmete turvalisuse, vastutuse jagamise ja õiguslike küsimuste kohta.

Õppemeetodid:

Õppe kestvus 3 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 – 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:

Kätlin Susi

Toitlustus:

Ei

* Koolituse autoriõigus kuulub Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskusele. Programmi sisu kopeerimine keelatud. Jätame endale õiguse teha kavas muudatusi.