Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Ärivaidluste lahendamine – ennetamine on pool võitu
Äritegevuse käigus võib paratamatult erinevate osapoolte vahel tekkida arusaamatusi ning vaidlusi. Levinumad neist on seotud töölepingute lõpetamise või muutmisega ning võlgade, osaluste ja muu vara jagamisega. Ka aktsionäride/osanike vahelised ning ettevõtete vahelised lepingulised vaidlused on üsna sagedased. Mõnikord õnnestub osapooltel lahendada konflikt rahumeelselt, kuid tuleb ette ka olukordi, kus kokkulepet ei saavutata ning võetakse ette kohtutee. Neile, kes väärtustavad oma aega, raha, mainet ning suhteid teise osapoolega, on parimaks lahenduseks esmajoones vaidluste ennetamine, kuid juba tekkinud vaidluste puhul nende oskuslik lahendamine.
Kuidas ennetada vaidlusi? Kuidas juba tekkinud vaidlusi oskuslikult lahendada?
Koolituse eesmärk on anda ülevaade ärivaidluste tekkepõhjustest ning tehnikatest, kuidas neid lahendada ja ennetada.
Koolituse läbinu saab aru ja oskab prognoosida ärivaidluste põhjusi, oskab luua eeldusi siduvate kokkulepeteni jõudmiseks ning omandab uusi oskusi vestluste tulemuslikuks juhtimiseks.
Praktilisi teadmisi jagab läbirääkimiste nõustaja, koolitaja ja lepitaja Ilona Nurmela, kel on 12 aastat kogemust vaidluste lahendamisel ja ennetamisel.
Koolitus toimub saalis, kuid soovi korral on võimalik osaleda ka veebis otseülekande vahendusel ning küsida reaalajas esinejatelt küsimusi. Hind on mõlemal juhul sama.
