Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner
Online-koolitus: Kuidas e-poes läbi tagastuse ja ostusoorituse lisamüüki teha?
Millised e-poe kriteeriumid loovad usaldust, pakuvad parimat ostukogemust ning seovad kliendi pikaajaliselt? Miks on suured rahvusvahelised tegijad edukad ning mis on nende ühine eduvalem? Kuidas läbi tagastuse ja ostukorvi lisamüüki teha, millist seadusandlust peab teadma ning kuidas see enda kasuks tööle panna?
Nüüd, kus tarbijal on taas võimalus valida, milline ostukoht tema jaoks meelepärasem tundub (füüsiline pood versus e-pood), tuleks e-kaupmeestel oma ressursid õigesse kohta suunata.
Selleks, et konkurentsis püsida, tuleb tarbijale nii ostuteekond, kasutajamugavus kui ka tagastus teha lihtsaks, kiireks kui ka meeldivaks protsessiks.
Koolituse eesmärk on anda ettevõtjatele praktilisi nõuandeid, kuidas vastata tarbija ootustele ja läbi tagastuse ja ostusoorituse tõsta e-poe konkurentsivõimet.
Koolituse läbinu teab 2022. aasta e-kaubanduse trende ning seda, kuidas saavutada klientide silmis usaldusväärus ja kuidas pakkuda neile parimat ostukogemust ning oskab kasutada tulemuslikkuse võtmenäitajaid.
Peale online-koolituse toimumist saadame järelvaatamise lingi, mis on aktiivne neliteist päeva.