Üldinfo

Toimumise kuupäev:
04.05.2022
Registreerimise lõpp:
19.04.2022
Kestvus:
3 AT
Asukoht:
Online-koolitus
Hind: Liitu uudiskirjaga
kõik koolitused
209 € + km

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

Online-koolitus: Kuidas e-poes läbi tagastuse ja ostusoorituse lisamüüki teha?

Millised e-poe kriteeriumid loovad usaldust, pakuvad parimat ostukogemust ning seovad kliendi pikaajaliselt? Miks on suured rahvusvahelised tegijad edukad ning mis on nende ühine eduvalem? Kuidas läbi tagastuse ja ostukorvi lisamüüki teha, millist seadusandlust peab teadma ning kuidas see enda kasuks tööle panna?

Nüüd, kus tarbijal on taas võimalus valida, milline ostukoht tema jaoks meelepärasem tundub (füüsiline pood versus e-pood), tuleks e-kaupmeestel oma ressursid õigesse kohta suunata.

Selleks, et konkurentsis püsida, tuleb tarbijale nii ostuteekond, kasutajamugavus kui ka tagastus teha lihtsaks, kiireks kui ka meeldivaks protsessiks.

Koolituse eesmärk on anda ettevõtjatele praktilisi nõuandeid, kuidas vastata tarbija ootustele ja läbi tagastuse ja ostusoorituse tõsta e-poe konkurentsivõimet.

Koolituse läbinu teab 2022. aasta e-kaubanduse trende ning seda, kuidas saavutada klientide silmis usaldusväärus ja kuidas pakkuda neile parimat ostukogemust ning oskab kasutada tulemuslikkuse võtmenäitajaid.

Peale online-koolituse toimumist saadame järelvaatamise lingi, mis on aktiivne neliteist päeva.

Programm

09:50 - 10:00

Kogunemine veebikeskkonda

10:00 - 12:00

Kuidas e-poes läbi tagastuse ja ostusoorituse lisamüüki teha?

  • Millised on tarbija ootused ning trendid e-kaubanduses 2022?
  • Kuidas olla usaldusväärne, pakkuda parimat ostukogemust ning siduda klient pikaajaliselt?
  • Miks on suured rahvusvahelised tegijad edukad, kas oled teadlik, et neil kõigil on üks valem?
  • Kuidas läbi tagastuse ja ostukorvi lisamüüki teha?
  • Millist seadusandlust peab teadma ning kuidas see enda kasuks tööle panna?
  • Millised on eduka e-äri KPI`d (Key Performance Indicators), mida jälgida?

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:
Webinar
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
Müügijuhid- ja spetsialistid, turundusjuhid- ja spetsialistid, kõik e-kaubanduse ettevõtjad, kes soovivad viia oma e-poe uuele tasemele!
Õppemeetodid:

Õppe kestvus 3 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:
Eveli Reitelmann
Toitlustus:
Ei
* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi