Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner
Online-koolitus: Kuidas TikTok turundusstrateegiana efektiivselt tööle panna?
TikTok sai alguse lühikeste videote esitlemise kanalina ja sellest on saanud maailma kõige kiiremini kasvav sotsiaalmeediaplatvorm. Maailmas on TikToki kanalil üle 1,2 miljardi kasutaja. USAs on 32% TikToki kasutajatest vanuses 35+, TikToki põhiauditoorium on vanuses 18-35. Seega on TikTok uus ning tõhus turunduskanal organistatsioonidele.
Koolituse eesmärk on anda põhjalikke teadmisi TikTokis turundamise võimalustest ning jagada praktilisi nõuandeid, kuidas teha TikTokis edukaid kampaaniaid.
Koolituse läbinu omandab teadmised, kuidas kasutada TikToki platvormi oma turundusstrateegia osana, teab, kuidas platvorm töötab, oskab platvormi eripäradest lähtuvalt luua kvaliteetset sisu ning oskab kasutada influencereid oma kampaania tööriistadena.
Peale online-koolituse toimumist saadame järelvaatamise lingi, mis on aktiivne neliteist päeva.