Eesti Keskjuhtide Aastakonverents: Tulemuslikkusel on hind!
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 15.10.2020 - 15.10.2020 Registreerimise lõpp: 13.10.2020 Kestvus: Asukoht: Sokos Hotel Viru, Viru väljak 4 Hind: 239 € + kmEesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Eesti Keskjuhtide Aastakonverents: Tulemuslikkusel on hind!
Keskjuhilt eeldatakse ühelt poolt juhtkonna toetamist ning majandustulemuste saavutamisele kaasaaitamist, teisalt aga inimlikkust ning tulemuslikku juhtimist.
Keskjuhi mõjusus sõltub tööprotsesside oskuslikust optimeerimisest ning toimivate strateegiate loomisest.
Hindamatu väärtusega on kiire kohanemine määramatuses ehk oskus jääda ellu ja tegutseda kiirelt ebakindla tuleviku valguses. Kuidas olla muutustest kahe sammu võrra ees? Milliseid tööriistu kasutades on võimalik astuda juhtkonnaga ühte sammu ning olla kiirete muutuste ja uuenduste eestvedajaks oma meeskonnas?
2020. aasta Eesti Keskjuhtide Aastakonverentsil keskendutakse süsteemsele ning tulemuslikule juhtimisele.
Konverents toimub saalis, kuid soovi korral on võimalik osaleda ka veebis otseülekande vahendusel ning küsida reaalajas esinejatelt küsimusi. Hind on mõlemal juhul sama.
Programm
Registreerimine ja hommikukohv koos suupistetega
09:30 - 10:00
Konverentsipäeva avamine
10:00 - 10:05
-
kommunikatsioonibüroo Meta Advisory Group, konsultant
Ametijuhend kui juhtimise vahend
10:05 - 11:00
-
Tallinna Tehnikaülikooli emeriitprofessor, psühholoog; PE Konsult, juhataja
Ametijuhendeid koostatakse sest see on kohustuslik või sellepärast, et ametijuhend on kasulik. Esimesel juhul suhtutakse ametijuhendisse kui järjekordsesse bürokraatiasse. Teisel juhul pannakse ametijuhend tootlikkuse tõstmise vankri ette. On teada, et töö tulemuslikkus sõltub kolme teguri koosmõjust. Valemina on seda kirjeldanud teadlased MOA teooriana.
Tulemuslikkus/edu = teadmised/oskused/võimed x motivatsioon x võimalus
Töö tulemuslikkust aluseks võttes vaatamegi ametijuhendite koostamist USAs (O’NET OnLine) ja Suurbritannias (CIPD soovitused).
Kuidas panna juhtkonna, keskjuhi ja alluvate vaheline kommunikatsioon toimima?
11:00 - 12:00
-
kauaaegne organisatsioonikommunikatsiooni uurija ja õpetaja
- Millised on kommunikatsiooniprotsessi põhitõed, millega peaks arvestama?
- Pudelikaelad organisatsioonis
- Inimestevahelised suhted organisatsioonis
- Kuidas siis ikkagi panna kommunikatsioon toimima?
Lõuna restoranis Merineitsi
12:00 - 13:00
"Pealtnägija" näide: ellujäämisoskused emotsionaalses traumapunktis
13:00 - 14:00
-
Pealtnägija saatejuht
Negatiivsed emotsioonid on üldjuhul tugevamad kui positiivsed ja igaühe isiklik valu enda meelest alati kõige suurem. Lisaks on sõnumitooja hukkamine juba antiikaegadest olnud populaarne lahendus ebameeldivate uudistega hakkama saamiseks. Need on vaid mõned tegurid, mis teevad ajakirjaniku töö üheks kõige stressirohkemaks elukutseks. Kuidas selles "emotsionaalses traumapunktis" hakkama saada? Mida teha, kui inimesed sõnumitoojat vihkavad? Miks on oskus unustada hädavajalik? Kuidas pingeline, kuid inspireeriv töö toidab vaimset võimekust?
Kuidas toimida, kui töö tulemused ja kvaliteet sõltuvad teistest?
14:00 - 15:00
-
Circle K Eesti AS, peadirektor ja juhatuse liige; Eesti Tööandjate Keskliit, volikogu esinaine
Kohvipaus koos suupistetega
15:00 - 15:30
Keskjuhi tegutsemisstrateegia kiirete muutuste elluviimisel
15:30 - 16:30
-
Elisa Eesti juhatuse liige, erakliendiüksuse juht
- Kuidas ja milliste meetoditega viia organisatsioonis efektiivselt ellu üksikuid kiireid muudatusi?
- Kuidas tagada jätkuv paindlikkus ja kohanemisvõime?
- Kiire kohanemine määramatuses ehk kuidas jääda ellu ja kiirelt tegutseda ebakindla tuleviku valguses?
Konverentsipäeva lõpetamine
16:30 - 16:40
-
kommunikatsioonibüroo Meta Advisory Group, konsultant
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Konverents
Lektorite arv:
5
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Õppe kestvus 6,6 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on täitnud kõiki õppekava läbimise nõudeid täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.
Loobumistingimused:
Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva.
Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.
Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Projektijuht:
Ragne Talv
Toitlustus:
Jah
* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.