Üldinfo

Toimumise kuupäev:
23.11.2021
Registreerimise lõpp:
22.11.2021
Kestvus:
4 AT
Asukoht:
Online-koolitus
Hind: Liitu sooduspakkumistega
199 € + km

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Online-koolitus: Kuidas suhelda negatiivselt meelestatud kolleegide või klientidega?

Koolituse eesmärk on jagada tõhusaid juhiseid olukorraks, kui Sinu suhtluspartneriks on ärritunud isik. Kust nad tulevad ja miks nad käituvad nii, et meil on raske oma tööd hästi edasi teha? Kuidas nendega toime tulla ja milliseid taktikaid kasutada? Negatiivselt meelestatud inimesed panevad proovile Sinu suhtlemisoskuse. Kuidas jääda sellistes olukordades professionaalseks?

Koolituse läbinu teab, kuidas kohelda negatiivselt meelestatud inimesi nii, et see pakuks parajalt põnevat pinget ja tõstaks enesetunnet. Samuti teab, kuidas taastada töömeeleolu pärast ebameeldivaid kõnelusi.

Praktilisi selgitusi jagab Katrin Roosileht, koolitaja, psühholoog, psühhoterapeut, superviisor, coach.

Peale online-koolituse toimumist saadame järelvaatamise lingi, mis on aktiivne neliteist päeva.

Advertisement banner

Programm

09:55 - 10:00

Veebikeskkonda kogunemine

10:00 - 11:30

Kuidas suhelda negatiivselt meelestatud kolleegide või klientidega?

  • Teenindame üha keerulisemaid inimesi, kuidas tulla toime negatiivselt häälestatud inimesega?
  • Kuidas ärevate, ärritunud, kaeblevate või agressiivsete inimeste ja pinges kolleegide meeleolust mitte nakatuda?
  • Kuidas peegeldada tagasi seda, mille klient/kolleeg on suhtlusesse kaasa võtnud?
  • Kas positiivsete ootuste sõnastamine aitab pooltel lahkarvamusi sisaldavad kõnelused rahumeelselt lõpule viia?
  • Kuidas luua positiivset suhtluskeskkonda?
  • Mis on hea suhtlemisoskuse eeldused?

11:30 - 12:00

Paus

12:00 - 13:30

Koolitus jätkub

Katrin Roosileht, koolitaja, psühholoog, psühhoterapeut, superviisor, coach

  • Millised on töö iseloomust tulenevad paratamatud pingeolukorrad?
  • Kuidas enesehinnang mõjustab meie käitumist ja suhtumist inimestesse?
  • Kuidas kliendi/kolleegi emotsionaalsed väljaütlemised positiivseteks sõnumiteks ümber sõnastada?
  • Millised suhtumised ja tegevused võimaldavad olla positiivselt häälestatud?
  • Kuidas taastada töömeeleolu pärast ebameeldivaid kõnelusi?

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:
Webinar
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
Ettevõtte ja asutuse juhid, keskastmejuhid, personalitöötajad, meditsiinitöötajad ning kõik teised teemast huvitatud.
Õppemeetodid:

Õppe kestvus 4 AT. Interaktiivne loeng auditooriumi kaasatus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:
Veronika Nuutmann, sündmuste peaprodutsent
Toitlustus:
Ei
*Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.