Müügitehnika, mis on vaba survestamisest ja manipuleerimisest

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 20.05.2020 - 20.05.2020 Registreerimise lõpp: 18.05.2020 Kestvus: Asukoht: Online-koolitus Hind: 79 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib kuni 19. maini soodushind. Soodushind: 69 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Müügitehnika, mis on vaba survestamisest ja manipuleerimisest

Kui oled teinud müügitööd, siis kas Sa pole vahel unistanud, et võiks olla lüliti või nupp, mis viib potentsiaalsed kliendid nii öelda “ostu režiimi“. Nii muutuks müügiprotsess ostuprotsessiks, mis on emotsionaalselt palju positiivsem nii müüjale kui ostjale. “Nuppu“ me siiski anda ei saa, kuid koolitus annab teadmised ja oskused, kuidas koos kliendiga “osturežiimi“ jõuda.

Koolituse eesmärk on anda müüjale oskused, mis aitavad paljastada ostja valupunktid ning panevad kliendid kiiremini tegutsema. Julgustades kliente aktiivselt müügi igas etapis osalema ning kokkuvõttes jõuad kiirema kokkuleppeni. Suureneb Sinu, kui müüja efektiivsus.

Koolituse läbinu teab, kuidas suurendada müügi väärtust, mis on survestamise ((ingl. closing) ning manipuleerimise vaba.

Tehniline info:

Tulenevalt EV valitsuse poolt kehtestatud eriolukorrale toimuvad Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskuse poolt korraldatavad koolitused kuni 11. juunini 2020. a online-koolitustena.

Kuidas online-koolitus toimub?

  • Mõni päev enne koolituse toimumist saadame registreerunutele lingi, mille kaudu saab toimumispäeval siseneda online-koolituse keskkonda. Vajalik arvuti ja hea interneti olemasolu.
  • Koolituse ajal saab lisaks kuulamisele esitada koolitajale chat aknasse küsimusi. Koolitaja vastab suuliselt.
  • Lisaks saadame peale online-koolitust järelvaatamise lingi, mis on aktiivne kolm päeva.
Advertisement banner

Programm

Veebikeskkonda kogunemine


09:55 - 10:00

Kliendi vajadustele keskendumine


10:00 - 11:30

  • Milline on erinevus lihtsate ja komplektsete müügitehingute vahel?
  • Kuidas küsida situatsiooniküsimusi ostja olemasoleva olukorra või tausta kohta?
  • Mille poolest erinevad ostja varjatud vajadused sõnaselgetest vajadustest?
  • Kuidas kliendi vajadused “kasvavad“? Teie toode, kui "probleemi lahendaja".
  • Kuidas sõnastada küsimusi ostja probleemide, raskuste või rahulolematuse kohta?

Paus


11:30 - 11:45

Võimaluste demonstreerimine ja müügi sooritamine


11:45 - 13:15

Arved Liivrand
koolitaja ja juhtimiskonsultant

  • Kuidas vihjeküsimused aitavad ostjal probleemi tagajärgedest paremini aru saada
  • Miks on tähtis küsida tasuvuseküsimusi, et ostja aru saaks lahenduste väärtuse, olulisuse või kasulikkuse kohta?
  • Millised on teie toote iseärasused, eelised ja kasud?
  • Müügi sooritamine.

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Saalikoolitus

Lektorite arv:

1

Sihtrühm:

Müügispetsialistid, müügijuhid, kliendihaldurid ning teised, kes soovivad olla müügis edukad.

Õppemeetodid:

Õppe kestvus 4 AT. Interaktiivne loeng ning praktilised harjutused.
Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus.
Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kuni 30 kalendripäeva enne sündmuse toimumist (100% Tasu tagastatakse Kliendile) ning osaline taganemine kuni 20 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva.
Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Osavõtutasu ei tagastata vääramatu jõu korral, kui Sündmuse korraldamine ei ole vääramatu jõu tõttu võimalik. Vääramatu jõud ehk force majeure on ettearvamatu asjaolu, mis ei sõltu kokkulepet sõlmivate poolte tahtest, mida ei saanud pooled mõjutada ega ära hoida ja mis ei võimalda täita kokkuleppejärgseid kohustusi.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

 

Projektijuht:

Ragne Talv, tegevjuht

Toitlustus:

Jah

*Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.