Teenusepõhise juhtimise parimad praktikad
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 17.11.2022 - 17.11.2022 Registreerimise lõpp: 16.11.2022 Kestvus: 4 AT Asukoht: Online-koolitus Hind: 229 € + kmEesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner
Teenusepõhise juhtimise parimad praktikad
Teenusepõhine juhtimise korral seatakse kliendi ja kasutajate vaatenurk ja huvid esikohale. Kui organisatsioon on jõudnud arusaamisele, et kliendi ootused ja nendele vastamine on organisatsiooni peamine missioon, siis tasub veenduda, et seda organisatsiooni juhitakse teenusepõhiselt. Koolitusel käsitletakse teenusepõhise juhtimise parimaid praktikaid ja avalikus sektoris kehtivaid suuniseid.
Koolitusele on oodatud nii avaliku kui ka erasektori asutuste juhid, keskastmejuhid, arendusjuhid, planeerijad, kvaliteedijuhid ja teised teenusepõhisest juhtimisest huvitatud.
Koolituse läbinu:
• oskab eristada teenusepõhist juhtimist muudest asutuse juhtimiskorraldustest;
• oskab eristada teenust muudest juhtimissüsteemi elementidest;
• teab klienditeekonna kaardistamise ja teenusedisaini põhimõtteid;
• teab erinevaid digilahenduste kasutamise meetodeid klienditeekonna kavandamisel;
• teab teenuste juhtimise peamisi töösuundi;
• teab avalikus sektoris kehtivaid teenusepõhise juhtimise suuniseid.
Koolituse eesmärk on saada ülevaade teenusepõhise juhtimise põhimõtetest ja peamistest töösuundadest ning õppida eristama teenusepõhist juhtimist muudest juhtimiskorraldusest.
Koolituse viib läbi RMIT-i teenuste tiimijuht Enely Prei, kes on varasemalt tegelenud ka Siseministeeriumis infotehnoloogia- ja arenduskeskuses IKT teenuste kvaliteedijuhtimisega.
Peale online-koolituse toimumist saadame järelvaatamise lingi, mis on aktiivne 14 päeva.
Programm
Veebikeskkonda kogunemine
09:50 - 10:00
Teenusepõhine juhtimine
10:00 - 11:30
-
Rahandusministeeriumi Infotehnoloogiakeskus, statistikateenuste osakonna juhataja; ITIL 4 Managing Professional; teabehalduse ekspert
- Teenuse mõiste ja osapooled, teenusepõhise juhtimisega seotud muud mõisted
- Teenuse väärtus ja selle komponendid
- Teenuste portfelli juhtimine
- Teenuste arhitektuur, teenustevahelised seosed
- Teenuste finantsjuhtimine, kulumudel
- Teenusesuhete juhtimine
- Teenuse mudel ja komponendid
Paus
11:30 - 11:45
Koolitus jätkub
11:45 - 13:15
Enely Prei, teabehalduse ekspert
- Klienditeekond ja tõehetked
- Teenusedisain ja disainmõtlemine
- Digilahendused teenusedisainis
- Teenuste käitlus
- Teenustepõhine info- ja teadmusehaldus
- Teenusepõhine mõõtmine ja aruandlus
- Teenuste pidev parendamine
- Eesti avaliku sektori teenusepõhise juhtimise käsitlused ja regulatsioonid
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Webinar
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Õppe kestvus 4 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus, juhtumi analüüs. Osalejad saavad personaalselt vastused enda küsimustele. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.
Loobumistingimused:
Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.
Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Projektijuht:
Kätlin Susi, sündmuste produtsent
Toitlustus:
Ei
* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi