Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner
Teenusepõhise juhtimise parimad praktikad
Teenusepõhine juhtimise korral seatakse kliendi ja kasutajate vaatenurk ja huvid esikohale. Kui organisatsioon on jõudnud arusaamisele, et kliendi ootused ja nendele vastamine on organisatsiooni peamine missioon, siis tasub veenduda, et seda organisatsiooni juhitakse teenusepõhiselt. Koolitusel käsitletakse teenusepõhise juhtimise parimaid praktikaid ja avalikus sektoris kehtivaid suuniseid.
Koolitusele on oodatud nii avaliku kui ka erasektori asutuste juhid, keskastmejuhid, arendusjuhid, planeerijad, kvaliteedijuhid ja teised teenusepõhisest juhtimisest huvitatud.
Koolituse läbinu:
• oskab eristada teenusepõhist juhtimist muudest asutuse juhtimiskorraldustest;
• oskab eristada teenust muudest juhtimissüsteemi elementidest;
• teab klienditeekonna kaardistamise ja teenusedisaini põhimõtteid;
• teab erinevaid digilahenduste kasutamise meetodeid klienditeekonna kavandamisel;
• teab teenuste juhtimise peamisi töösuundi;
• teab avalikus sektoris kehtivaid teenusepõhise juhtimise suuniseid.
Koolituse eesmärk on saada ülevaade teenusepõhise juhtimise põhimõtetest ja peamistest töösuundadest ning õppida eristama teenusepõhist juhtimist muudest juhtimiskorraldusest.
Koolituse viib läbi RMIT-i teenuste tiimijuht Enely Prei, kes on varasemalt tegelenud ka Siseministeeriumis infotehnoloogia- ja arenduskeskuses IKT teenuste kvaliteedijuhtimisega.
Peale online-koolituse toimumist saadame järelvaatamise lingi, mis on aktiivne 14 päeva.
