Kuidas TikTok turundusstrateegiana efektiivselt tööle panna?
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 28.04.2022 - 28.04.2022 Registreerimise lõpp: 27.04.2022 Kestvus: 3 AT Asukoht: Online-koolitus Hind: 219 € + kmEesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner
Online-koolitus: Kuidas TikTok turundusstrateegiana efektiivselt tööle panna?
TikTok sai alguse lühikeste videote esitlemise kanalina ja sellest on saanud maailma kõige kiiremini kasvav sotsiaalmeediaplatvorm. Maailmas on TikToki kanalil üle 1,2 miljardi kasutaja. USAs on 32% TikToki kasutajatest vanuses 35+, TikToki põhiauditoorium on vanuses 18-35. Seega on TikTok uus ning tõhus turunduskanal organistatsioonidele.
Koolituse eesmärk on anda põhjalikke teadmisi TikTokis turundamise võimalustest ning jagada praktilisi nõuandeid, kuidas teha TikTokis edukaid kampaaniaid.
Koolituse läbinu omandab teadmised, kuidas kasutada TikToki platvormi oma turundusstrateegia osana, teab, kuidas platvorm töötab, oskab platvormi eripäradest lähtuvalt luua kvaliteetset sisu ning oskab kasutada influencereid oma kampaania tööriistadena.
Peale online-koolituse toimumist saadame järelvaatamise lingi, mis on aktiivne neliteist päeva.
Programm
Kogunemine veebikeskkonda
09:50 - 10:00
Kuidas TikTok turundusstrateegiana efektiivselt tööle panna?
10:00 - 12:00
-
SPARK Social sotsiaalmeedia strateeg
- Millist rolli peaks TikTok turundusstrateegias mängima?
- Millist sisu postitada ja kui tihti postitada?
- Kuidas videosisu ideed luua?
- Kuidas videosisu üles filmida ja monteerida?
- Kuidas postitada?
- Kuidas algoritm käitub?
- Kui olulised on teemaviited?
- Kuidas kaasata mõjuisikuid?
- Millised on olnud ettevõtete edulood ja läbikukkumised?
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Webinar
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Õppe kestvus 3 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.
Loobumistingimused:
Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.
Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Projektijuht:
Eveli Reitelmann
Toitlustus:
Ei
* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi