Üldinfo

Toimumise kuupäev:
19.04.2022
Registreerimise lõpp:
10.04.2022
Kestvus:
4 AT
Asukoht:
Online-koolitus
Hind: Liitu uudiskirjaga
kõik koolitused
229 € + km

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

Online-koolitus: Kuidas haarata külastaja tähelepanu ja luua väärtust pakkuv kodulehe sisu?

Iga koduleht vajab selget väärtuspakkumist, vastasel juhul maandub potentsiaalne klient konkurendi lehele. Liialt palju keskendutakse kodulehe üldisele disainile, aga jäetakse tähelepanuta väärtuspakkumine ja kvaliteetne klienti köitev sisu. Tänasel tohutul infoajastul külastajad sisuliselt skaneerivad kodulehti, mille tulemusel on potentsiaalse kliendi tähelepanu köitmiseks vaid loetud sekundid. Selle lühikese aja jooksul peab klient saama infot, mille poolest antud pakkuja teistest omalaadsetest eristub ja mil moel ta suudab rahuldada kliendi kõige suurema vajaduse.

Koolituse eesmärk on anda põhjalikke teadmisi väärtuspakkumise disainist, jagada praktilisi nõuandeid, kuidas haarata kodulehe külastajate huvi, kuidas läbi väärtuspakkumise saavutada paremaid tulemusi, kuidas väärtuspakkumise abil aidata kaasa otsimootorite optimeerimisele ning kuidas luua sisu, mis tegelikult paneb ostma.

Koolituse läbinu teab:
– mis on väärtuspakkumine ja miks see on kodulehe üks olulisemaid elemente
– oskab koostada kodulehe väärtuspakkumist ja seeläbi otsimootorites paremini välja tulla
– teab tegevusi, kuidas struktuurselt koostada ja üles ehitada kodulehe sisu
– oskab tekitada huvi, lugejat sisu juures hoida ja külastust paremini ostuks muuta

Peale online-koolituse toimumist saadame järelvaatamise lingi, mis on aktiivne neliteist päeva.

Programm

09:50 - 10:00

Kogunemine veebikeskkonda

10:00 - 11:30

Kuidas väärtuspakkumisega haarata külastaja tähelepanu?

  • Praktilised näpunäiteid, mis tekitavad väärtust
  • Kuidas tõsta väärtuspakkumisega SEO tulemust?
  • Mis annab väärtuspakkumisele sisu ja usalduse ja mis päriselt veenavad külastajat (mis on lisanduvad elemendid, mis sinna juurde käivad)?
  • Kuidas ise koostada head väärtuspakkumist?
  • Kuidas tekitada huvi, kui ei ole ühtegi väärtuspakkumise ideed? Mis on alternatiiv?
  • Mis on väärtuspakkumise ohud ja millised on tüüpilised vead, mida tehakse?

11:30 - 11:45

Sirutuspaus

11:45 - 13:15

Milline on klienti köitev kodulehe sisu, mis tegelikult paneb ostma?

  • Kuidas tekitada teksti algusega huvi?
  • Milline on hea sisuteksti struktuurne ülesehitus?
  • Copywritingu saladus, mis hoiab lugemas pikka sisu
  • Mida jälgida sisuteksti koostades, et saavutada parem SEO tulemus?
  • Eeliste väljatoomise vead ja kuidas eeliseid paremini toimima panna?
  • Kuidas näidata tavalisi toote eeliseid suuremana, kui nad tegelikult on? Olles seejuures aus ja mitte üle lubades.
  • Miks eeliste väljatoomine ei too paljudele tulemust?
  • Sisuloome mudelid, mida copywriterid kasutavad

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:
Webinar
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
Müügi- ja turundusjuhid ja vastavate valdkondade assistendid ja spetsialistid ning kõik teised toimivate kodulehtede haldajad, kes otsivad viise, kuidas oma koduleht/e-pood järgmisele tasemele viia.
Õppemeetodid:

Õppe kestvus 4 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:
Eveli Reitelmann
Toitlustus:
Ei
* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi