Kuidas kliente mõjustada?

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 12.09.2024 Registreerimise lõpp: 11.09.2024 Kestvus: 4 AT Asukoht: Online-koolitus Hind: 219 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind kuni 26. maini Soodushind: 149 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Online-koolitus: Kuidas kliente mõjustada?

“Rasked” kliendid, kes nad on ja kuidas nendega toime tulla?

Koolituse eesmärk on jagada praktilisi nõuandeid, kuidas mõjustamisvõtete efektiivne tundmine ja kasutamine aitab kliendi mõtteviisi soovitud suunas muuta.

Koolituse läbinu teab tõhusaid mõjustamisviise ja -nippe ning oskab toime tulla “raskete” klientidega.

Praktilisi nõuandeid jagab Mare Teichmann, Tallinna Tehnikaülikooli emeriitprofessor, psühholoog, PE Konsult juhataja.

Koolitusele on oodatud kliendihaldurid, teenindusjuhid, müügijuhid, ostujuhid jt, kes soovivad kliendi käitumist paremini tundma õppida.

Hinna sisse kuulub koolituse järelvaatamise võimalus 14 päeva jooksul.

Programm

12.09.2024


09:20 – 09:30

Veebikeskkonda kogunemine

09:30 – 11:00

"Rasked" kliendid, kes nad on ja kuidas nendega toime tulla?

  • “Asjatundlik” klient
  • “Külapoe” klient
  • Agressiivne klient
  • Jäta-mind-rahule! klient
  • Hüsteeriline klient
  • Sotsiopaat
  • Tsüklotüümne klient
  • Ärev klient
  • Skisoidne klient
  • Abitu klient
  • Alkoholi/narkootikume/ravimeid tarbinud klient
  • Konfliktide lahendamine: võit – kaotus, kompromiss, probleemi lahendamine, ignoreerimine, nõustumine

11:00 – 11:30

Paus

11:30 – 13:00

Kliendi mõjustamisvõtted

  • Veenmine
  • Kliendi positiivne häälestamine
  • Suhtlemise muutmine isiklikumaks
  • Usaldusväärsuse tõstmine
  • Positiivsete argumentide kordamine
  • Autoriteedile toetuv ettepanek
  • Ootuste võimendamine
  • Prestiizi rõhutamine
  • Vajaduse võimendamine
  • Demagoogia kasutamine
  • Ähvardamine (ilmajäämise hirm)
  • Segadusse ajamine
  • Hämamine

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Webinar

Lektorite arv:

1

Sihtrühm:

Kliendihaldurid, teenindusjuhid, müügijuhid, ostujuhid jt, kes soovivad kliendi käitumise psühholoogiat paremini mõista.

Õppemeetodid:

Õppe kestvus 4 AT. Interaktiivne loeng, auditooriumi kaasatus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 – 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:

Veronika Nuutmann

Toitlustus:

Ei

* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.

Konsultatsioonid

Kui teil on küsimusi ja vajate individuaalset konsultatsiooni, valige lektor ja registreeruge konsultatsioonile