Sotsiaalmeedia spetsialisti arenguprogramm

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 12.04.2024 - 19.04.2024 Registreerimise lõpp: 04.03.2024 Kestvus: 20 AT Asukoht: Online-arenguprogramm Hind: 657 € + km Ühe õppepäeva hind: 219 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind kuni 18. aprillini Soodushind: 507 € + km Ühe päeva soodushind: 169 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

Sotsiaalmeedia spetsialisti 3-päevane arenguprogramm

* Uurige lähemalt ka Eesti Töötukassa võimalustest koolitustoetuse ja teenusest töötaja koolituskulude hüvitamisest tööandjale.

Soovid optimeerida reklaamkulutusi ja iseseisvalt juhtida oma ettevõtte või brändi sotsiaalmeedia turundustegevust? Meie koolitus on loodud just teile – ettevõtjatele, väikeettevõtete omanikele ja turundushuvilistele, kes soovivad ise juhtida oma sotsiaalmeedia strateegiat, vähendades nii vajadust sisse osta spetsialistide teenuseid.

Praktilise koolituse eesmärk on anda põhjalikud teadmised, kuidas sotsiaalmeediat tõhusalt turunduseesmärkidel kasutada. Selle kolmepäevase programmi jooksul tutvustame teile sotsiaalmeedia platvormide mitmekülgsust, õpetades, kuidas luua kaasahaaravat sisu ja efektiivseid kampaaniaid. Meie praktilised harjutused ja reaalse maailma strateegiad annavad teile oskused ja teadmised, mida saate kohe rakendada oma äri või isikliku projekti edendamises. Lisaks sellele, et saate selge arusaama oma sihtrühma määratlemisest ja neile suunatud reklaamistrateegiatest, õpite ka kasutama olulisi tööriistu nagu Canva PRO, et tõsta oma sotsiaalmeedia sisu kvaliteeti.

Koolitusel osalenu: 

  • õpib, kuidas iseseisvalt kavandada ja rakendada tõhusaid sotsiaalmeedia strateegiaid;
  • oskab mõõta tulemusi ja optimeerida kampaaniaid reaalajas;
  • saab praktilisi oskusi strateegilise planeerimise, sisuloome ja kampaaniate juhtimise alal;
  • oskab tõhusalt kasutada erinevaid sotsiaalmeedia platvorme oma toodete või teenuste turundamiseks;
  • rakendab sotsiaalmeedia analüütikat eduka turundusstrateegia kujundamisel;
  • tutvub oluliste tööriistadega, mis aitavad hallata ja automatiseerida sotsiaalmeedia tegevusi.

Programmi sisukaid ja mitmekülgseid õppepäevi viib läbi digiagentuur WINK kogenud sotsiaalmeedia teenuste juht Fred-Ander Pärn, kes on töötanud nii väiksemate kodumaiste kui ka suuremate rahvusvaheliste ettevõtetega ja loonud hästi töötavaid strateegiaid ning visuaalselt kaasahaaravat sisu paljudele klientidele.

Töö toimub väikestes gruppides ja kohtade arv on piiratud!

Osalemistasu on 657 €+km (Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskuse sooduspakkumistega liitujale 507 €+km). Soovi korral on võimalik arenguprogrammi eest tasuda ka kahes osas. Võimalus on osaleda ka üksikutel päevadel eraldi, lisades registreerumisel märkuste lahtrisse info, mis päeva(de)l soovid osaleda. Ühe õppepäeva hind on 219 €+km (sooduspakkumistega liitujale 169 €+km). Palun sisestage erisoov registreerumisel märkuste lahtrisse. Hinna sisse kuulub iga õppepäeva järelvaatamise võimalus veebis 14 päeva jooksul pärast toimumist info kinnistamise eesmärgil.

Täiendõppe kogumaht 20 AT, millest iseseisev töö 4 AT. Koolituspäevad on interaktiivse ülesehitusega, kus toimub koolitaja ning osaleja vaheline dialoog ning praktilised harjutused. Lisaks saavad osalejad personaalselt vastused enda küsimustele. Kursus lõpeb elektroonilise kirjaliku arvestusega. Tunnistuse saavad kõik need, kes on läbinud kõik õppepäevad ja teinud programmi lõpus kirjaliku arvestuse. Programm toimub veebikeskkonnas ning koosneb 3-st põhjalikust õppepäevast.

Advertisement banner

Programm

12.04.2024

1. ÕPPEPÄEV


09:00 – 13:15

Sotsiaalmeedia strateegia loomine ja planeerimine

  • Erinevate sotsiaalmeedia platvormide (näiteks Facebook, Instagram, LinkedIn) praktiline kasutamine erinevate sihtrühmade ja eesmärkide jaoks
  • Praktiline sotsiaalmeedia strateegia ja planeerimine
  • SMART eesmärkide seadmine ja õigete mõõdikute valimine
  • Kaasahaarava sisu loomine ja optimaalse sageduse planeerimine
  • Praktiline harjutus: osalejad loovad sisustrateegia ning kuuplaani vastavalt õpitud infole

16.04.2024

2. ÕPPEPÄEV


09:00 – 13:15

Sihtrühma analüüs ja reklaamimine. Sotsiaalmeedia turunduskampaania loomine.

  • Kuidas leida ja määratleda oma sihtrühma sotsiaalmeedias?
  • Erinevad reklaamistrateegiad sotsiaalmeedias ja nende praktiline rakendamine
  • Facebooki Pixel loomine ja seadistamine
  • Praktiline sotsiaalmeedia turunduskampaania loomine
  • Tõhusate kampaaniate loomine ja eelarve haldamine
  • Kampaaniate tulemuste jälgimine ja praktiline optimeerimine
  • Praktiline harjutus: osalejad loovad ja käivitavad oma esimese sotsiaalmeedia kampaania

19.04.2024

3. ÕPPEPÄEV


09:00 – 13:15

Sotsiaalmeedia analüüs ja tööriistad

  • Erinevate tööriistade kasutamine sotsiaalmeedia tegevuse tõhususe hindamiseks
  • Sotsiaalmeedia igapäevase haldamise praktiline tutvustus ja kasutamine
  • Canva PRO platvormi eelised sotsiaalmeedia disainis
  • Praktiline harjutus: osalejad analüüsivad oma sotsiaalmeedia tegevust ja kasutavad Canva PRO platvormi sotsiaalmeedia disaini loomiseks

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Arenguprogramm

Lektorite arv:

1

Sihtrühm:

Koolitus on suunatud ettevõtjatele, väikeettevõtete omanikele ja turundushuvilistele, kes soovivad ise juhtida oma ettevõtte või brändi sotsiaalmeedia turundustegevust ning kõigile, kes teemast huvituvad.

Õppemeetodid:

Täiendõppe kogumaht 20 AT, millest iseseisev töö 4 AT. Koolituspäevad on interaktiivse ülesehitusega, kus toimub koolitaja ning osaleja vaheline dialoog ning praktilised harjutused. Lisaks saavad osalejad personaalselt vastused enda küsimustele. Kursus lõpeb elektroonilise kirjaliku arvestusega. Tunnistuse saavad kõik need, kes on läbinud kõik õppepäevad ja teinud programmi lõpus kirjaliku arvestuse. Programm toimub veebikeskkonnas ning koosneb 3-st põhjalikust õppepäevast.

Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 – 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:

Kätlin Susi

Toitlustus:

Ei

* Koolituse autoriõigus kuulub Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskusele. Programmi sisu kopeerimine keelatud. Jätame endale õiguse teha kavas muudatusi.