Meditsiinitöötaja suhtlemispsühholoogia
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 28.04.2021 - 28.04.2021 Registreerimise lõpp: 27.04.2021 Kestvus: 5 AT Asukoht: Online koolitus Hind: 199 € + kmEesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner
Meditsiinitöötaja suhtlemispsühholoogia
Meditsiinivaldkonna töös tuleb igapäevaselt ette pinget üles kruvivaid situatsioone – lisaks valesti tõlgendatud kriitikale või negatiivsete sõnumite edastamisele tuleb suhelda patsientidega, kes käituvad ebaviisakalt või lausa ründavalt.
Kuidas sellistes olukordades toime tulla? Kuidas vältida keeruliste suhtlemissituatsioonide tekkimist? Kuidas oskuslikult edastada negatiivset sõnumit? Kuidas suhelda mürgise kolleegi, kliendi või patsiendiga?
Praktilise koolituspäeva eesmärk on osalejatele anda teadmised, kuidas sellistes olukordades (sisemine) rahu säilitada, kuidas erinevaid konfliktisituatsioone ennetada ning neid efektiivselt lahendada.
Koolituse läbinu teab, milline suhtleja ta on ja milline suhtlusstiil talle sobib; oskab edastada negatiivset sõnumit; teab, kuidas toime tulla ebasümpaatse või konfliktse vestluspartneriga; mõistab empaatia rolli suhtlemisoskuse ja tegevuse juhtimise parandamisel ning tunneb erinevaid enesekehtestamise võtteid.
Kuidas online-koolitus toimub?
- Mõni päev enne koolituse toimumist saadame registreerunutele lingi, mille kaudu saab toimumispäeval siseneda online-koolituse keskkonda. Vajalik arvuti ja hea interneti olemasolu.
- Koolituse ajal saab lisaks kuulamisele esitada koolitajale küsimusi.
- Lisaks saadame peale online-koolitust järelvaatamise lingi, mis on aktiivne 14 päeva.
Programm
Kogunemine veebikeskkonda
09:50 - 10:00
Meditsiinitöötaja suhtlemispsühholoogia
10:00 - 11:45
-
Tervisekliinik OÜ, psühholoog; Sisekaitseakadeemia, lektor
- Milline suhtleja ma olen ja milline suhtlusstiil mulle sobib?
- Raske/negatiivse sõnumi oskuslik edastamine patsiendile ja tema lähedastele
- Eri kultuuritaustaga ning erivajadustega patsiendid
- Enesekehtestamine pingelistes suhtlemissituatsioonides ja konfliktsituatsioonides
Paus
11:45 - 12:15
Koolitus jätkub
12:15 - 14:00
Erik Rüütel
Tervisekliinik OÜ, psühholoog; Sisekaitseakadeemia, lektor
- Eduka suhtlemise võti on oskus empaatiliselt kuulata
- Kuidas suhelda ebasümpaatse kolleegi ning kliendi/patsiendiga?
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Webinar
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Õppe kestvus 5 AT. Interaktiivne loeng auditooriumi kaasatus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.
Loobumistingimused:
Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.
Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Projektijuht:
Kätlin Susi
Toitlustus:
Ei
Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi