Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Negatiivse sõnumi oskuslik edastamine ning kuidas mõista keerulise iseloomuga inimesi?
Töökeskkonnas tuleb paratamatult edastada negatiivseid sõnumeid ning suhelda negatiivselt meelestatud inimestega. Mistahes keerulised kõnelused seoses ettevõttesiseste probleemide, töökorralduslike muudatuste või kolleegidevaheliste erimeelsusustega avaldavad töötajale otsest või kaudset mõju, mistõttu nõuavad sellised olukorrad professionaalset ja oskuslikku lähenemist.
Eesmärk on anda teadmised, kuidas edastada tööalast negatiivset infot nii, et see ei tekitaks osapooltele ebameeldivust ja säiliksid head suhted.
Koolituse läbinu teab, mis teeb sõnumi negatiivseks ning mida tasub selle edastamisel silmas pidada; tuleb toime erinevat tüüpi “negatiivsete” inimestega; oskab õigesti käituda, kui kollektiivis on emotsionaalselt ebastabiilne inimene.
Nendel ja paljudel teistel olulistel teemadel arutlevad ja annavad praktilisi nõuandeid suhtekorraldaja Aune Past ning Tartu Ülikooli isiksuse- ja sotsiaalpsühholoogia kaasprofessor Toivo Aavik.