Üldinfo

Toimumise kuupäev:
09.06.2021
Registreerimise lõpp:
08.06.2021
Kestvus:
4 AT
Asukoht:
Online-koolitus
Hind: Liitu sooduspakkumistega
199 € + km

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Negatiivse sõnumi oskuslik edastamine ning kuidas mõista keerulise iseloomuga inimesi?

Töökeskkonnas tuleb paratamatult edastada negatiivseid sõnumeid ning suhelda negatiivselt meelestatud inimestega. Mistahes keerulised kõnelused seoses ettevõttesiseste probleemide, töökorralduslike muudatuste või kolleegidevaheliste erimeelsusustega avaldavad töötajale otsest või kaudset mõju, mistõttu nõuavad sellised olukorrad professionaalset ja oskuslikku lähenemist.

Eesmärk on anda teadmised, kuidas edastada tööalast negatiivset infot nii, et see ei tekitaks osapooltele ebameeldivust ja säiliksid head suhted.

Koolituse läbinu teab, mis teeb sõnumi negatiivseks ning mida tasub selle edastamisel silmas pidada; tuleb toime erinevat tüüpi “negatiivsete” inimestega; oskab õigesti käituda, kui kollektiivis on emotsionaalselt ebastabiilne inimene.

Nendel ja paljudel teistel olulistel teemadel arutlevad ja annavad praktilisi nõuandeid suhtekorraldaja Aune Past ning Tartu Ülikooli isiksuse- ja sotsiaalpsühholoogia kaasprofessor Toivo Aavik.

Programm

09:50 - 10:00

Kogunemine veebikeskkonda

10:00 - 11:30

Keerulised kõnelused. Negatiivse sõnumi oskuslik edastamine

  • Aune Past

    Aune Past

    EPRA kommunikatsiooni konkursil sisekommunikatsiooni strateegia loomise eest eriauhinna saanud praktik ja koolitaja, sisekomunikatsiooni käsiraamtu “Too oma meeskond ühte paati” autor

Ettekandes tuleb juttu negatiivse vestluse ettevalmistamisest kuni võimalike tagajärgedega tegelemiseni. Eduka kommunikatsiooni vundament on olukorra täpne hindamine.

  • Kas kõik osapooled tajuvad toimuvat negatiivsena?
  • Mida me öelda tahame?
  • Mida me tahame, et teised teeksid?
  • Kuidas me tahame, et teised ennast tunneksid?
  • Kus tekib tähendus?
  • Negatiivse vestluse kriitilised punktid

11:30 - 12:00

Sirutuspaus

12:00 - 13:30

Kuidas suhelda negatiivselt meelestatud ja ebastabiilsete inimestega?

  • Toivo Aavik

    Toivo Aavik

    Tartu Ülikool, isiksuse- ja sotsiaalpsühholoogia kaasprofessor

  • Kuidas käituda, kui kollektiivis on emotsionaalselt ebastabiilne inimene?
  • Mis on emotsioonid ja kuidas nad jagunevad ning mis on emotsioonihäired?
  • Mis on emotsioonide enamlevinud tekkepõhjused töökohal?
  • „Järsku on ta emotsionaalselt haige?“ Näited, mis võiks sellele viidata
  • Kuidas juhtida emotsionaalseid töötajaid? Praktilised nõuanded
  • Millised inimesed tekitavad probleeme ja miks?
    -
    Eesmärk: kuidas erinevad inimesed võivad põhjustada konflikte ja õppida tuvastama vähemalt 6 tüüpi "keerulisi" inimesi
  • Kuidas käituda erinevat tüüpi "negatiivsete" inimestega?
    - Eesmärk: suurendada erinevate strateegiate ja taktikate hulka
  • Kuidas ise mitte sattuda "negatiivsete" inimeste nimistusse?
    - Eesmärk - diagnoosida iseennast

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:
Webinar
Lektorite arv:
2
Sihtrühm:
Personalijuhid, keskastmejuhid, kommunikatsioonijuhid, ettevõtte ja asutuse juhid, personalitöötajad, meditsiinitöötajad ja teised teemast huvitatud
Õppemeetodid:

Õppe kestvus 4 AT. Interaktiivne loeng auditooriumi kaasatus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:
Kätlin Susi
Toitlustus:
Ei
* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.