Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner
Sotsiaalne intelligentsus ja loovus on tänases töökeskkonnas võtmeoskusteks
Suhtlemine ehk sotsiaalne intelligentsus seisneb võimes mõista teisi inimesi, aru saada, mida nad soovivad ja seda, kuidas nendega hästi läbi saada. Edukad müügimehed, poliitikud ja arstid on suure tõenäosusega inimesed, kellel on tavalisest kõrgem sotsiaalne intelligentsus. Kuidas tõsta ka enda suhtlemisoskust läbi empaatilise taju? See võimaldab lahendada konflikte, luua tõhusamaid meeskondi ja parandada suhteid kaastöötajate ning klientidega.
Teine võtmeoskus tänases töökohas on leidlikkus lahenduste leidmisel. Kuidas saavutada suhtumine, et juhtugu mis tahes, ma leian lahenduse?
Koolituse viivad läbi hinnatud psühholoogiaprofessor emeritus Mare Teichmann ning innovatsiooniprogrammide moderaator ja koolitaja Harald Lepisk.
Kuidas online-koolitus toimub?
- Mõni päev enne koolituse toimumist saadame registreerunutele lingi, mille kaudu saab toimumispäeval siseneda online-koolituse keskkonda. Vajalik arvuti ja hea interneti olemasolu.
- Koolituse ajal saab lisaks kuulamisele esitada koolitajale küsimusi.
- Lisaks saadame peale online-koolitust järelvaatamise lingi, mis on aktiivne 14 päeva.