Tööriistakast paremaks juhiks saamisel
Üldinfo
Saada sõbrale Toimumise kuupäev: 28.04.2021 - 28.04.2021 Registreerimise lõpp: 27.04.2021 Kestvus: 5 AT Asukoht: Online-koolitus Hind: 269 € + kmEesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Koolitus: Milline on tööriistakast paremaks juhiks saamisel?
Kas teadsid, et 95% inimese elust on tingitud harjumustest? Just seetõttu pidurdub ajapikku ka parimate juhtide ja nende meeskondade areng. Võimust võtavad korduvad probleemid ja jäigad hoiakud – inimeste väljakujunenud isiklikud käitumismustrid. Koolitus keskendub enese juhtimise arendamisele, mille abil võib kujundada uue juhtimisstiili.
Paratamatult tuleb igapäevases töökeskkonnas edastada negatiivseid sõnumeid ning suhelda negatiivselt meelestatud inimestega. Koondamine, kollektiivi- ja organisatsioonisisesed probleemid ning keeruliste inimtüüpidega suhtlemine – need kõik nõuavad oskuslikku lähenemist. Kuidas edastada negatiivne sõnum positiivses võtmes?
Koolituse viib läbi insener ja ettevõtja Ville Jehe ning 2019.a parim koolitaja Jaanus Kangur.
Programm
Veebikeskkonda kogunemine
09:45 - 10:00
Milline on tööriistakast paremaks juhiks saamisel?
10:00 - 12:00
-
Insener, disainer, ettevõtja, juht
- Kas ma pean leppima sellega, kes ma täna olen?
- Millal ja kuidas kaotame enda juhtimisvõime? Miks see nii läheb?
- Millised on inimese erinevad "tasandid" enesejuhtimise vaates?
- Milline on iga inimese tegelik potentsiaal ja kuidas selle suunas liikuda?
- Kas ja kui palju me suudame oma meeskonda muuta?
- Kuidas vältida otsustamisvigu?
- Millised on tööriistad, millega saada juhtimises paremaks?
Puhkepaus
12:00 - 13:00
Negatiivse sõnumi edastamine positiivses võtmes ja konfliktide oskuslik juhtimine
13:00 - 15:00
-
koolitaja (parim koolitaja 2019 ja 2020) ja Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor õppejõud
- Mis teeb sõnumi negatiivseks? Kas (ainult) sisu või ka viis, kuidas sõnumit edastatakse? Kui sisu ei saa muuta, kuidas muuta negatiivse sõnumi edastamise viisi nii et see ei tekita asjatut vastuseisu või viha?
- Millised on need emotsionaalsed vajadused, mille rahuldamata jätmine tekitab kindlasti pinget, vastuseisu ja viha? Kuidas neid vajadusi suhtlemistehniliselt rahuldada nii, et meie sisemine "loom" ei ärritu ning nõnda saame ennetada konfliktide tekkimist?
- Milline on kiire ja tõhus konfliktide lahendamise mudel?
- Mida on kasulik teada inimese emotsionaalsest olemusest selleks, et konflikte ennetada? Kuidas suurendada inimestes, kellega suhtleme turvatunnet ning selleläbi ennetada konfliktide tekkimist?
- Kuidas maandada sisemisi pingeid, mis tekivad konfliktsetes situatsioonides ning seeläbi säilitada suurem võimekus ennetada ja lahendada konflikte?
Õppekorralduse alused
Sündmuse tüüp:
Webinar
Lektorite arv:
2
Sihtrühm:
Õppemeetodid:
Õppe kestvus 5 AT. Interaktiivne loeng, grupitöö, arutelu. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.
Loobumistingimused:
Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva.
Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.
Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.
Projektijuht:
Ragne Talv
Toitlustus:
Ei
*Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.