Kuidas tagada ettemaksu või broneerimistasu tagastamine?

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 17.05.2022 - 17.05.2022 Registreerimise lõpp: 03.05.2022 Kestvus: 3 AT Asukoht: Online-koolitus Hind: 209 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

Online-koolitus: Kuidas tagada ettemaksu või broneerimistasu tagastamine?

Paljud ettevõtted on tasunud toote või teenuse eest ettemaksu või broneerimistasu, kuid erinevatel mõjuvatel põhjustel pidanud leppest taganema. Millistel juhtudel on õigus nõuda ettemaksu või broneerimistasu tagastamist? Millised on ettevõtjate võimalused tasutud summa tagasi saada?

Koolituse eesmärk on anda juhiseid sellest, kuidas toimida olukorras, kus ettemaks teenuse või toote eest on tasutud, aga vastaspool keeldub seda tagastamast.

Koolituse läbinu teab, kuidas vormistada ettemaksu ja broneerimistasuga seonduvaid kokkuleppeid, oskab käituda olukorras, kus teine osapool keeldub toote või teenuse eest tasutud ettemaksu tagastamisest, tunneb enda juriidilisi võimalusi võla sissenõudmisel.

Peale online-koolituse toimumist saadame järelvaatamise lingi, mis on aktiivne neliteist päeva.

Advertisement banner

Programm

Kogunemine veebikeskkonda


12:50 - 13:00

Kuidas tagada ettemaksu või broneerimistasu tagastamine?


13:00 - 15:00

  • Kokkulepped ja vorminõuded – millistel viisidel saab ja tasub lepingu sõlmida?
  • Ettemaksu ja broneerimistasu mõiste – mis on nende sisu ja millistele tingimustele peab (sh tüüptingimusena sätestatu) vastama?
  • Ettemaksu ja broneerimistasu haldamise põhilised instrumendid – millal ja kuidas ettemaksu kasutada?
  • Viivitamine täitmise või tagastamisega – kuidas tuleb kohustusi täita ja millised tagajärjed on lepingu täitmise või ettemaksu tagastamisega viivitamisel?
  • Vastutus, sh vääramatu jõud – kes mille eest vastutab ja millal on (rahaliste) kohustuste rikkumine tegelikult „vabandatav“?
  • Võla sissenõudmine – kuidas võlausaldajana võlga sisse nõuda või võlgnikuna nõudele reageerida?
  • Hagimenetlus ja maksekäsu kiirmenetlus – mida pidada silmas nii kohtumenetluse puhul kui ka hilisemas täitemenetluses?
  • Pankrotimenetlus – võlausaldaja viimane abinõu makseraskustes võlgniku vastu või makseraskustes võlgniku võimalus nõuetest vabanemiseks?
  • Võlgniku alternatiivsed käitumisvõimalused – kuidas ennetada vaidlusi või nende tekkimisel neid kuluefektiivselt lahendada?

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Webinar

Lektorite arv:

1

Sihtrühm:

Ettevõtete ja organisatsioonide juhid, raamatupidajad, juristid ja teised teemast huvitatud.

Õppemeetodid:

Õppe kestvus 3 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:

Eveli Reitelmann

Toitlustus:

Ei

* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi