Üldinfo

Toimumise kuupäev:
11.03.2021
Registreerimise lõpp:
09.12.2020
Kestvus:
4 AT
Asukoht:
Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)
Hind: LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA
199 € + km

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Kaugtööga seotud küberkuritegevus on tõusutrendis!

Paljud ettevõtted on praeguses olukorras pidanud töö ümber korraldama, mistõttu on kasvanud kaugtöö ning sellega seonduv küberkuritegevus. Kuna kodune arvutivõrk ei ole üldjuhul spetsialistide poolt turvatud, siis on risk sattuda küberrünnakute või -pettuste ohvriks. Sagenenud on intsidendid kasutajaandmete “õngitsemisest” ning erinevad häkkimised programmidesse või pilvekeskkonda. Siinkohal tuleb nii tööandjatel kui ka töötajatel üheskoos panustada ettevõtte süsteemide ja andmete kaitseks ning turvariskide maandamiseks.

Milliseid elementaarseid küberhügieeninõudeid järgides saab riskid miinimumini viia?

Koolituse läbinu teab, kuidas hoida enda andmeid küberkurjategijate eest; missugused ohud kaasnevad kaugtööga; kuidas maandada erinevaid turvariske ning mida tähendab Social Engineering.

Väärtuslikke nõuandeid jagavad küberturbe ja kommunikatsiooniekspert Liisa Past ning infoturbe ekspert Kalev Pihl.

Koolitus toimub saalis, kuid soovi korral on võimalik osaleda ka veebis otseülekande vahendusel ning küsida reaalajas esinejatelt küsimusi. Hind on mõlemal juhul sama.

Programm

09:30 - 10:00

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistetega

10:00 - 11:30

Kaugtöö ning küberturvalisus

  • Liisa Past

    Liisa Past

    Küberturbe ja kommunikatsiooni ekspert

  • Mida oleme digitaliseerumise ja infoturbe vaates õppinud koroonakriisist? Mida see üldse tähendas?
  • Kuidas organisatsioonid sunnitud kaugtööle üleminemisega hakkama said? Kuidas eesti rahvusvahelises võrdluses paistab?
  • Millised sektorid olid mõjutatud?
  • Mida see tähendab ettevõtetele?
  • Kuidas luua oma inimestel turvalise kaugtöö võimalused?
  • Millist tehnoloogiat ja milliseid teadmisi on vaja?

11:30 - 12:00

Toekas kohvipaus

12:00 - 13:30

„Social Engineering“

  • Kalev Pihl

    Kalev Pihl

    SK ID Solutions juhatuse esimees, mentor, IT õppejõud

  • „Social Engineering“ - termini ajalooline ja tänapäevane tähendus
  • Miks on inimene modernsete süsteemide juures kõige lihtsam ligipääsumeetod?
  • Viisid, kuidas inimkäitumist painutatakse (eba)sobivas suunas
  • Erinevad näited, kuidas toimuvad „Social Engineering“ ründed

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:
Saalikoolitus
Lektorite arv:
2
Sihtrühm:
Oodatud on väikeettevõtete juhid, keskastmejuhid ja kõik need, kes tahavad, et nende tööarvuti oleks turvaline.
Õppemeetodid:

Õppe kestvus 4 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Projektijuht:
Kätlin Susi
Toitlustus:
Jah
* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.