Üldinfo

Toimumise kuupäev:
01.12.2021
Registreerimise lõpp:
01.12.2021
Asukoht:
Online-koolitus
Hind: LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA
199 € + km

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Inimese hoiakute ja käitumise mõistmine on kuldvõti klienditeeninduses ning määrav kliendi ostuotsuse oskuslikuks suunamiseks.

Milliste meetoditega saab kliendi ostuotsust olulisel määral mõjutada? Kuidas võita pahura või agressiivse kliendi süda? Milline on hea klienditeenindus digimaailmas?

Koolituse eesmärk on anda praktiline ülevaade efektiivsetest mõjustamisvõtetest, mille kasutamine aitab kliendi mõtteviisi soovitud suunas muuta.

Koolituse läbinu teab kuidas suhelda erinevate tüpaažidega, kliendisuhtluse kuldreegleid ning enam levinud komistuskohti kliendisuhtluses.

Väärtuslikke nõuandeid jagab PE Konsult juhataja, professor emeritus Mare Teichmann.

Advertisement banner

Programm

09:45 - 10:00

Kogunemine veebikeskkonda

10:00 - 11:30

Kuidas kliente mõjustada?

  • Kümme käsku kliendiga suhtlemisel ja kuidas neid praktikas on võimalik täita
  • Professionaalsus kliendiga suhtlemisel: suhtumine klienti; käitumine; aktiivsus; empaatia; asjatundlikkus; kliendi teate tajumine; kliendi isiksuse tajumine
  • Kliendi sõnum ja kommunikatsioon
  • Suhtlemisvahendid - verbaalsed ja mitteverbaalsed
  • Sagedased vead
  • Sõnumi arendamine
  • Mitteverbaalne mõjustus - hääl
  • Mitteverbaalne mõjustus - silmside
  • Kliendi probleemi formuleerimine ja lahendamine

11:30 - 11:45

Virgutuspaus

11:45 - 13:15

Koolitus jätkub

prof emer. Mare Teichmann
PE Konsult, juhataja

  • "Rasked" kliendid, kes nad on ja kuidas nendega toime tulla
  • "Asjatundlik" klient
  • "Külapoe" klient
  • Agressiivne klient
  • Jäta-mind-rahule! klient
  • Hüsteeriline klient
  • Sotsiopaat
  • Tsüklotüümne klient
  • Ärev klient
  • Skisoidne klient
  • Abitu klient
  • Alkoholi/narkootikume/ravimeid tarbinud klient
  • Konfliktide lahendamine: võit-kaotus; kompromiss; probleemi lahendamine; ignoreerimine; nõustumine
  • Veenmine
  • Kliendi positiivne häälestamine
  • Suhtlemise muutmine isiklikumaks
  • Usaldusväärsuse tõstmine
  • Positiivsete argumentide kordamine
  • Autoriteedile toetuv ettepanek
  • Ootuste võimendamine
  • Prestiizi rõhutamine
  • Vajaduse võimendamine
  • Demagoogia kasutamine
  • Ähvardamine (ilmajäämise hirm)
  • Segadusse ajamine
  • Hämamine

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:
Webinar
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
Juhid, müügijuhid, klienditeenindajad, teenindusjuhid, kliendihaldurid jt, kes soovivad kliendi käitumist enam tundma õppida.
Õppemeetodid:

Õppe kestvus 4 AT. Interaktiivne loeng ning praktilised ülesanded. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on täitnud kõiki õppekava läbimise nõudeid täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva.
Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:
Mari Teppo, sündmuste produtsent
Toitlustus:
Ei
*Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi