Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Inimese hoiakute ja käitumise mõistmine on kuldvõti klienditeeninduses ning määrav kliendi ostuotsuse oskuslikuks suunamiseks.
Milliste meetoditega saab kliendi ostuotsust olulisel määral mõjutada? Kuidas võita pahura või agressiivse kliendi süda? Milline on hea klienditeenindus digimaailmas?
Koolituse eesmärk on anda praktiline ülevaade efektiivsetest mõjustamisvõtetest, mille kasutamine aitab kliendi mõtteviisi soovitud suunas muuta.
Koolituse läbinu teab kuidas suhelda erinevate tüpaažidega, kliendisuhtluse kuldreegleid ning enam levinud komistuskohti kliendisuhtluses.
Väärtuslikke nõuandeid jagab PE Konsult juhataja, professor emeritus Mare Teichmann.
