Koolitus: Kuidas negatiivset sõnumit erinevatel tasanditel oskuslikult edastada?

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 08.03.2018 - 08.03.2018 Registreerimise lõpp: 06.03.2018 Kestvus: Asukoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn) Hind: 189 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Kuidas toimida, kui tuleb edastada negatiivset sõnumit? Kas halb sõnum võib olla hea?  Kuidas edastada negatiivset sõnumit juhi seisukohast või hoopis kolleegikliendi või koostööpartneri vahel?

Sõnumi sisud on erinevad, näiteks koondamine, töötasu alandamine, kollektiivi- ja organisatsioonisisesed probleemid. Või kuidas käituda, kui inimene on juba eelnevalt negatiivselt meelestatud?

Käesoleva koolituse eesmärk on jagada juhiseid, kuidas saavad inimesed erinevatel tasanditel võimalikult valutult negatiivset sõnumit oskuslikult edastada.

Koolituse läbinu teab, kuidas tulla toime raskete kõnelustega.

Koolituse viivad läbi Tallinna Ülikooli Balti filmi, meedia, kunstide ja kommunikatsiooni instituudi kommunikatsioonijuhtimise professor Kaja Tampere ning Tallinna Tehnikaülikooli tööstuspsühholoog Liina Randmann.

Programm

Registreerimine ja hommikukohv koos suupistetega


09:30 - 10:00

Kuidas halb sõnum võib olla hea?


10:00 - 11:30

  • Kaja Tampere

    Kaja Tampere

    kauaaegne organisatsioonikommunikatsiooni uurija ja õpetaja

  • Konfliktid organisatsioonis: kui palju maksab üks konflikt?
  • Kuidas ja mida õppida kriitilistest olukordadest?
  • Kui miski on halvasti, kui halvasti see tegelikult on?
  • Kuidas edastada negatiivset sõnumit juhi seisukohast?
  • Negatiivse sõnumi edastamine kolleegi- kliendi- koostööpartneri vahel
  • Kuidas käituda, kui olukord kisub kriitiliseks?

Toekas kohvipaus


11:30 - 12:00

Kuidas tulla toime raskete kõnelustega?


12:00 - 13:30

Kõik meie kohtumised ja vestlused on ajendatud mingist eesmärgist. Õnnestumisele aitab alati kaasa see, kui mõlemad osapooled mõistavad ja tähtsustavad kohtumise eesmärki ühte moodi. Raskeks nimetame vestlusi siis, kui eeldame, et osapoolte huvid pole kattuvad ja vajadused jäävad rahuldamata. Raskeks nimetame me vestluspartnereid, kellega meil on raske suhelda ja kes ei allu meie mõjutustele ootuspäraselt. Juba selle mõistmine võimaldab meil end paremini ette valmistada vestluseks, kuid oluline on ka mõista teise osapoole ootusi ja vajadusi ning vastata tema käitumisele kohaselt. Enda ootuste ja vajaduste teadvustamine võimaldab meil alati paremini enda käitumist kontrollida ning teise emotsioone juhtida.

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Saalikoolitus

Lektorite arv:

2

Sihtrühm:

Juhid, personalijuhid, kommunikatsioonijuhid, keskastmejuhid, alustavad ettevõtjad ning teised teemast huvitatud.

Õppemeetodid:

Õppe kestvus 5,3 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus.

Loobumistingimused:

Kirjalikul teavitamisel 100% maksumusest kuni 14.02.2018; 50% maksumusest ajavahemikul 15.02– 01.03.2018. Kui loobutakse hiljem kui 01.03.2018 osavõtutasu ei tagastata ning arve kuulub tasumisele. Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:

Maarja Püssim

Toitlustus:

Jah

*Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi.