Kuidas toimida, kui tuleb edastada negatiivset sõnumit? Kas halb sõnum võib olla hea? Kuidas edastada negatiivset sõnumit juhi seisukohast või hoopis kolleegi, kliendi või koostööpartneri vahel?
Sõnumi sisud on erinevad, näiteks koondamine, töötasu alandamine, kollektiivi- ja organisatsioonisisesed probleemid. Või kuidas käituda, kui inimene on juba eelnevalt negatiivselt meelestatud?
Käesoleva koolituse eesmärk on jagada juhiseid, kuidas saavad inimesed erinevatel tasanditel võimalikult valutult negatiivset sõnumit oskuslikult edastada.
Koolituse läbinu teab, kuidas tulla toime raskete kõnelustega.
Koolituse viivad läbi Tallinna Ülikooli Balti filmi, meedia, kunstide ja kommunikatsiooni instituudi kommunikatsioonijuhtimise professor Kaja Tampere ning Tallinna Tehnikaülikooli tööstuspsühholoog Liina Randmann.