Pingeliste olukordade lahendamine töökeskkonnas

Üldinfo

Toimumise kuupäev: 18.01.2023 - 18.01.2023 Registreerimise lõpp: 01.12.2022 Kestvus: 6 AT Asukoht: Online-koolitus Hind: 259 € + km
LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA -30%

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

Online-koolitus: Pingeliste olukordade lahendamine organisatsioonis

Kolleegidevaheline hea läbisaamine ning sujuv suhtlemine on ettevõtte sisekliima meeldivamaks muutmise võtmeteguriks. Tulenevalt aga töötajate erinevatest seisukohtadest, arusaamistest ja isiksustest on paratamatu, et koostöös tekib erimeelsusi, pingeid ja isegi konflikte. Kuna neid ei ole võimalik alati ära hoida, siis on oluline oskuslikult nendega tegeleda. Koolitusel õpime, kuidas pingelistele olukordadele parimal viisil läheneda ja võtame läbi praktilisi tehnikaid ja strateegiaid, kuidas enesekontroll säilitada, olukorra konfliktsust tasakaalukalt maandada ja positiivsele koostööle suunata.

Koolituse eesmärk on anda osalejale praktilised teadmised ja oskused, kuidas pingelistes olukordades suhelda ning kuidas lahkhelisid ennetada ja efektiivselt lahendada.

Koolituse läbinu:

  • teab, kuidas läheneda pingekolletele teadlikult ja kontrollitult;
  • mõistab kolleegide reaktiivse käitumise ja konfliktsuse tagamaid;
  • oskab vältida erimeelsuse muutumist konfliktiks;
  • oskab reageerida vastavalt vajadusele;
  • teab, kuidas keerulises olukorras ise rahu ja tasakaalu säilitada;
  • oskab rakendada tõhusaid suhtlemisstrateegiaid pingeliste olukordade maandamiseks ja konfliktide lahendamiseks;
  • teadvustab pingelistes olukordades ja konfliktis peituvat positiivset edasiviivat potentsiaali.

Koolitusel jagab praktilisi teadmisi psühholoog, supervisor, coach ja koolitaja Katrin Roosileht, kes on omandanud ka kriisinõustaja kutse. Koolituste läbiviimisel kasutab Katrin ka oma varasemas elus omandatud näitleja töökogemust, kaasates inimesi aktiivsesse tegevusse ning leides igaühele just tema jaoks sobiva õppimisviisi. Katrinil on suurepärane omadus liituda grupiga, saavutada hea kontakt koolitusel osalejatega ning tänu tema suurele empaatiavõimele oskab ta igale osalejale pakkuda just selliseid suuniseid ja teejuhiseid, mis igas konkreetses olukorras töötavad kõige paremini.

Peale online-koolituse toimumist saadame järelvaatamise lingi, mis on aktiivne 14 päeva.

Advertisement banner

Programm

Kogunemine veebikeskkonda


09:50 - 10:00

Pingeliste olukordade lahendamine töökeskkonnas


10:00 - 12:00

  • Konflikti tähendus ja meie mõttelõksud, millega pingelise olukorra enda jaoks veel keerulisemaks muudame
  • Konfliktsete teemadega tegelemise kohustus, vastutus või võimalus
  • Operatsiooniplaan pingelise olukorra lahendamiseks

Sirutuspaus


12:00 - 12:30

Koolitus jätkub


12:30 - 14:00

Katrin Roosileht
koolitaja, psühholoog, psühhoterapeut, superviisor, coach

  • Suhtlemise süsteem ja selle rakendamine pingeliste olukordade analüüsimisel ning juhtimisel
  • Inimeste erinevad reageerimisviisid ja kaitsereaktsioonid konfliktsituatsioonides
  • Enesekontrolli ja tasakaalu säilitamine pingelises olukorras

Sirutuspaus


14:00 - 14:15

Koolitus jätkub


14:15 - 15:30

Katrin Roosileht
koolitaja, psühholoog, psühhoterapeut, superviisor, coach

  • Konflikti osapoolte ootused ja vajadused, millega lahenduse käigus arvestada
  • Pingelise situatsiooni lahendamiseks rakendatavad praktilised ja tõhusad suhtlemisstrateegiad

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:

Webinar

Lektorite arv:

1

Sihtrühm:

Koolitus on mõeldud kõigile, kes soovivad täiustada oma suhtlemisoskust, et töö kolleegidega sujuks konfliktideta.

Õppemeetodid:

Õppe kestvus 6 AT. Interaktiivne loeng ning auditooriumi kaasatus. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega.

Loobumistingimused:

Tellimusest taganemine on võimalik kui sündmuseni on jäänud rohkem kui 30 päeva (100% Tasu tagastatakse Kliendile). Osaline taganemine on võimalik 29 - 15 kalendripäeva enne Sündmuse toimumist (50% Tasu tagastatakse Kliendile). Tasu ei tagastata Kliendile ning arve kuulub tasumisele, kui sündmuseni on jäänud vähem kui 15 päeva. Tellimusest taganemiseks esitab Klient EKKKle e-kirja teel taotluse (info@eestikonverentsikeskus.ee), kuhu märgib Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovib taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:

Kätlin Susi

Toitlustus:

Ei

* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi