Üldinfo

Koolitus toimus:
02.12.2022
Kestvus:
4 AT
Hind: LIITU SOODUSPAKKUMISTEGA
229 € + km
Meie sooduspakkumistega liitujatele kehtib soodushind 159€ + km

Salvestatud koolituse video ostu korral on võimalik seda järele vaadata 14 päeva alates lingi saamise hetkest. Link saadetakse peale arve tasumist.

Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

Salvestus: IT arenduste juhtimisest nii tellija kui pakkuja vaatevinklist

Suurem osa avaliku ja erasektori organisatsioonidest sõltub kiiretest ja kvaliteetsetest IT arendustest. Tihtipeale osutub see aga suureks väljakutseks, kuna IT arendused kipuvad võtma liiga palju aega ja raha ning tulemus võib lõpuks ikkagi pettumust valmistada. Kuidas olla tark tellija, kuidas hinnatud ning usaldusväärne teenusepakkuja? Millised on peamised IT-teenuste arendamise ja arenduste tellimisega tehtavad vead ja kuidas neid vältida?

Koolitusel käsitleme IT arenduste parimaid praktikaid ning olulisi nüansse nii tellija kui ka pakkuja seisukohast. Räägime ka erinevatest väljakutsetest ning keerulistest olukordadest, mis IT arenduste käigus esineda võivad.

Koolituse eesmärk on anda teadmised IT arendustööde juhtimisel kasutatavatest parimatest tavadest ja meetoditest, samuti osapoolte vastutusest ja rollidest.

Koolitusel osalenu:

  • Teab erinevaid IT arendusmeetodeid ning nendega kaasnevaid riske ja võimalusi
  • Tunneb põhilisi tarkvara arendusega seotud tööde protsesse ja mõistab nende vajalikkust
  • Teab agiilsete arendusmeetodite olemust ja printsiipe
  • Teab, millised on IT arenduse osapoolte peamised rollid ja vastutus
  • Tunneb meetodeid, kuidas hinnata tööde mahtu ja ärilist väärtust
  • Oskab vältida kõige levinumaid vigu IT-arenduses

Koolituse viib läbi RMIT-i teenuste tiimijuht Enely Prei, kes on varasemalt tegelenud ka Siseministeeriumis infotehnoloogia- ja arenduskeskuses IKT teenuste kvaliteedijuhtimisega.

Programm

IT-arenduste juhtimine

  • Enely Prei

    Enely Prei

    Rahandusministeeriumi infotehnoloogiakeskus, teenuste tiimijuht; ITIL 4 Managing Professional; teabehalduse ekspert

  • IT arendusmeetodid, nendega seotud riskid ja võimalused
  • Peamised tarkvara arendusega seotud protsessid ja nende otstarve
  • Agiilse arenduse põhimõtted
  • IT arenduses osalejate peamised rollid ja vastutus
  • Minimaalne elujõuline toode (Minimal Viable Product - MVP)
  • Enamlevinud tööde mahu ja ärilise väärtuse hindamise meetodid
  • Tööde järjekorra (backlog) juhtimise parimaid praktikaid
  • IT-arenduses esinevad peamised väljakutsed ning võimalikud lahendused

Õppekorralduse alused

Sündmuse tüüp:
Salvestus
Lektorite arv:
1
Sihtrühm:
Koolitusele on oodatud nii IT arendusi pakkuvad ettevõtted kui ka IT arenduste tellimisega seotud töötajad, sh avaliku ja erasektori juhid, keskastmejuhid, teenusejuhid ja teised teemast huvitunud.
Õppemeetodid:

Õppe kestvus 4 AT. Koolituse läbinu saab tunnistuse, kui osaleja on õppekava läbinud täies mahus. Palun tutvuda ka kvaliteedi tagamise alustega

Loobumistingimused:

Kui Te ei jää teenusega rahule, siis palume tellimusest taganemiseks 14 päeva jooksul pärast ostu sooritamist esitada EKKK-le e-kirja teel (info@eestikonverentsikeskus.ee) põhjendusega taotlus, kuhu märgite lisaks Sündmuse nime ja kuupäeva ning osaleja nime, millest soovite taganeda.

Vaidluste lahendamise kord: Kõik konfliktid ning arusaamatused koolitatava ja koolitaja vahel lahendatakse kirjalike läbirääkimiste teel. Kaebustele reageeritakse seitsme tööpäeva jooksul koolituste ja konverentside projektijuhi ning tegevjuhi poolt. Kui kokkulepet ei saavutata, kuuluvad vaidlused lahendamisele kohtu poolt seadusega sätestatud korras.

Projektijuht:
Kätlin Susi
* Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus jätab endale õiguse teha kavas muudatusi