Eesti Koolitus- ja Konverentsikeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner
Meditsiinitöötaja suhtlemispsühholoogia
Meditsiinivaldkonna töös tuleb igapäevaselt ette pinget üles kruvivaid situatsioone – lisaks valesti tõlgendatud kriitikale või negatiivsete sõnumite edastamisele tuleb suhelda patsientidega, kes käituvad ebaviisakalt või lausa ründavalt.
Kuidas sellistes olukordades toime tulla? Kuidas vältida keeruliste suhtlemissituatsioonide tekkimist? Kuidas oskuslikult edastada negatiivset sõnumit? Kuidas suhelda mürgise kolleegi, kliendi või patsiendiga?
Praktilise koolituspäeva eesmärk on osalejatele anda teadmised, kuidas sellistes olukordades (sisemine) rahu säilitada, kuidas erinevaid konfliktisituatsioone ennetada ning neid efektiivselt lahendada.
Koolituse läbinu teab, milline suhtleja ta on ja milline suhtlusstiil talle sobib; oskab edastada negatiivset sõnumit; teab, kuidas toime tulla ebasümpaatse või konfliktse vestluspartneriga; mõistab empaatia rolli suhtlemisoskuse ja tegevuse juhtimise parandamisel ning tunneb erinevaid enesekehtestamise võtteid.
Kuidas online-koolitus toimub?
- Mõni päev enne koolituse toimumist saadame registreerunutele lingi, mille kaudu saab toimumispäeval siseneda online-koolituse keskkonda. Vajalik arvuti ja hea interneti olemasolu.
- Koolituse ajal saab lisaks kuulamisele esitada koolitajale küsimusi.
- Lisaks saadame peale online-koolitust järelvaatamise lingi, mis on aktiivne 14 päeva.